תקראו לזה ריקוד התרנגול, תשמעו על ניסיונות להחרים את האירוויזיון ואת המחאות על הזכייה של ישראל, אבל בשורה התחתונה, נטע ברזילי ממשיכה להטריף את אירופה, ואף חוצה גבולות ליבשות אחרות. אחרי הזכייה, ההופעה בכיכר רבין, מבול הברכות ואפילו בול על שמה, ברזילי מסמנת פסגה חדשה, לאחר שהצליחה להיכנס לרשימת 10 השירים המושמעים ביותר של שירות המוזיקה של אפל, itunes.


  


"טוי" מככב במצעד הגדול והחשוב ביותר בעולם, כשהוא נמצא בעשירייה הראשונה לאחר קפיצה מטאורית מאז סיום התחרות במוצאי שבת. TOY הפך להיות בטופ 10, צמוד לאמני ענק. נטע עוקפת במצעד את ג׳סטין טימברלייק, דרייק, צ׳ארלי פות׳ והשיר מככב בטופ 10 בשלל מדינות מהנחשבות בעולם. בראש הרשימה נמצאת דואה ליפה, סלינה גומז, צ'ילדיש גמבינו, אריאנה גראנדה, דייויד גואטה וסיה, אד שירן, שון מנדס, רודימנטאל, מארשמלו ואן מארי, זיד ומארקן מוריס.



כזכור, מאז הזכייה, זוכה נטע לכבוד מלכים, שהחל כבר בטיסה לארץ, שם קיבלה תשורות במהלך הטיסה, ואף שרה לנוסעים האחרים בטיסה, לאחר מכן הופיעה במסיבת עיתונאים חגיגית בשעות הבוקר המוקדמות, הופיעה בכיכר רבין אל מול עשרות אלפי אנשים שהגיעו לחלוק לה כבוד. ל"מעריב אונליין" נודע כי אם הכל יעבוד כמתוכנן, נטע גם תשתף פעולה עם המתמודדת הקפריסאית, אלני פוריירה, שעשויה להגיע לתל אביב במסגרת מצעד הגאווה. עיריית תל אביב נמצאת במגעים עם נציגיה של הזמרת, להבאתה להופעה באירוע הפותח של שבוע הגאווה שיחל ב-8 ליוני. כמו כן, על פי פרסומים, אם אתם רוצים לראות את נטע בהופעה פרטית שלכם, תיאלצו להיפרד מ-55 אלף שקלים עבור שלושה שירים, אבל תתנחמו בעובדה שהיא מגיעה עם הלופר.


רשימת ההשמעות ב-itunes