צמד הזמרים המצליח לא עוצר לרגע: היום (שלישי) התארחו סטטיק ובן אל בתוכניתו של דידי הררי ברדיו 103FM וסיפרו על שירם החדש 'קאוואי' (Kawaii) שיצא בתחילת החודש. אם שאלתם את עצמכם מהיכן הם שאבו השראה ליצירת הקליפ החדש, התשובה ברורה - "אנחנו אוהבים מנגה יפנית".



לאחר סיבוב הופעות מוצלח בארה"ב וחתימה על חוזה הקלטות עם חברה בינלאומית גדולה סיפרו השניים על הנקודות הזכות מהן הם נהנים בגלל ההצלחה המסחררת ברשת: "יש יתרון בלהיות אמנים שצמחו מהרשת - זה הבית שלנו". דידי התייחס להצלחה שלהם: "השיר עלה רק ב-6 למאי ואתם כבר בראש המצעדים - אתם קילרים. אנשים רוצים לראות אתכם כל פעם מחדש וזוכים מכם למשהו חדש ורענן, גם הלוק שלכם הוא רענן וחדשני".





ב־17 ביוני עתידים השניים לצאת במופע מיוחד לקהל הרחב בהיכל מנורה מבטחים, ולמעריצים שלהם הם מבטיחים הרבה הפתעות: "כבר עכשיו אנחנו נמצאים בחזרות אינטנסיביות למופע, אנחנו אוהבים להיות מוגזמים באופן קיצוני וגם ההופעה שלנו עומדת להיות כזו".



כשנשאלו מדוע המתינו זמן כה רב בשביל להופיע בפני קהל רחב השיבו: "חיכינו שיהיו לנו מספיק סינגלים בכדי לייצר מופע שכזה". האם נטע ברזילי תהיה אחת מההפתעות לקהל במופע? אין לדעת, אבל הצמד מאוד מפרגן לזמרת הצעירה ומבין את המעמד המלחיץ בו היא עמדה, בן-אל הוסיף: "היו הרבה ציפיות ממנה ואני בטוח שזה לא היה לה פשוט בכלל".





על סיבוב ההופעות המוצלח בארצות הברית סיפרו השניים: "ההופעות היו מדהימות ואף הספקנו לצלם קליפ לגרסה האנגלית של השיר 'טודו בום' שייצא כסינגל הראשון שלנו באמריקה. עשינו הפעם קליפ שונה לחלוטין ומושקע בטירוף". 


על הפגישה עם חיים סבן, איש העסקים הישראלי-אמריקאי שחתם עמם על חוזה ההקלטות הבינלאומי סיפר בן-אל: "היה מדהים, הוא האיש שייסד את צבי הנינג'ה והפאוור ריינג'רס וזה היה מרגש מאוד לעבוד איתו. האולפנים שלו מדהימים, יצא לנו להקליט באולפן בו הקליט גם מייקל ג'קסון, זה היה מיוחד מאוד עבורי".