למען הסדר הטוב: חברות הפקה של מופעי מוזיקה גדולים שוכרות את שירותיהן של חברות אבטחה ומשלמות להן כסף רב על מנת לשמור על הסדר במהלך ההופעות, ולמנוע ממעריצים או מסתם אנשים להגיע לבמה ולהפריע לאירוע. אמש נערך המופע הגדול של עומר אדם באצטדיון "סמי עופר" בעיר חיפה, אליו הגיעו כ-30 אלף איש. במהלך הערב, עלה במפתיע אחד המעריצים של הזמר לבמה והחל לרקוד מאחורי אדם, כשהמאבטחים הנמרצים הדפו אותו במהרה והורידו אותו מן הבמה.


במקום לעשות מה שעושים רוב המפורסמים במקרים כאלה, כלומר להתעלם ולהמשיך כאילו לא קרה כלום, מספר שניות אחרי שהורידו המאבטחים את המעריץ מהבמה, ביקש מהם הזמר להעלות אותו בחזרה אליה. "רגע, מה קרה? בוא רגע, בוא. תביאו אותו. אני רוצה לראות את הבן אדם",
 אמר אדם, וחיבק את המעריץ שהועלה חזרה לבמה ונתן לו את המיקרופון. המעריץ פצח בשירה וקרא לקהל להצטרף אליו בזמן שאדם רוקד לידו.

כזכור, המופע זכה לסיקור והתעניינות רבה כיוון שמספר שעות לאחר שהזמר פתח את מכירת הכרטיסים למופע - כל הכרטיסים נמכרו. המכירה נפתחה לפני כחודשיים וגרמה למוקדים הטלפוניים לקרוס ולאתר המכירה להכניס את הגולשים לרשימת המתנה בלתי נגמרת. במהלך המופע הענק עלה אדם על הבמה מול קהל מעריצים מריע, שחלקו שילם מאות רבות של שקלים על כרטיסים דרך אתרי ספסרות שונים.