הפזמונאי דורון מדלי, שכתב את השיר הזוכה של אירוויזיון 2018, התראיין אמש בקשת 12 וטען שהניצחון של ישראל באירוויזיון הוא בזכותו ונטע ברזילי, שביצעה את השיר TOY, נקלעה לסיטואציה במקרה. שי גולדשטיין ולאה לב מ"מועדון ארוחת הבוקר" ב-103FM, לא נתנו להתבטאות הזאת לעבור לסדר היום, והזכירו למדלי כמה פרטים מהעבר שאולי הוא העדיף לשכוח.



שי רתח מהיהירות וחוסר הצניעות של מדלי וטען: "אח שלי, אני חושב שאתה צריך פסיכולוג. אתה צריך קבוצה של פסיכולוגים וביניהם יהיו כמה פסיכיאטרים. אתה צריך קבוצה שלמה של אנשים שיעבדו עליך 24 שעות, אולי ככה יצליחו לסדר לך את המוח". לאה לב הוסיפה: "הבן אדם דיבר על האירוויזיון כאילו באירוויזיונים הקודמים הוא לא כתב שני שירים שכשלו. אין בעיה אחי, תגיד שניסית שלוש פעמים ובפעם השלישית הצלחת- אל תאמר שאתה היחידי שיודע לכתוב שירים לאירוויזיון. כשנדב גדג' וחובי סטאר היו באירוויזיון לא יצאת בהכרזות שאתה אחראי על ההפסד שלהם ואתה נקלעת לשם בטעות".






"אפשר לחשוב מה אתה כותב, אדון פינק פלויד"



"אל תעוף על עצמך!", הדגיש שי: "לפניך זכינו עם השיר 'הללויה', 'אבניבי' ו'דיווה', את כולם לא אתה כתבת. התחתנתי לפני שהיית קיים בתעשייה והייתה אחלה חתונה גם בלי 'השירים החארות שלך' אפשר לחשוב מה אתה כותב, אדון פינק פלויד, אפשר לחשוב שאלטון ג'ון מתרגם את השירים שלך מרוב שאתה איכותי. דורון מדלי! הבן אדם כותב שירים, פח של זבל, ואז עף על כולם כאילו בלעדיו אין חתונות".



לאה לב הקריאה את רשימת השירים המצליחים של מדלי: "'נמס ממך', 'הופה', 'תל אביב', 'בניתי עלייך', 'מהפכה של שמחה', 'היא רק רוצה לרקוד', 'TOY', 'אבא', 'קרמלה', 'שגעת', 'מהפכה של שמחה', 'אם יש גן עדן'". שי התייחס לרשימה וטען: "לא נעים לי להגיד לך אבל ההיסטוריה לא תזכור אותך דורון מדלי, יזכרו את נטע ברזילי עם השיר 'TOY'. מישהו זוכר מי כתב את 'הללויה'? את 'אבניבי'?



קרבות קרדיט? נטע ברזילי, צילום: רויטרס
קרבות קרדיט? נטע ברזילי, צילום: רויטרס



"היו לנו חתונות גם לפניך"



השיבה לו לאה: "אני יודעת איך אני אזכור את דורון מדלי - בתור רדוד. צביקה פיק עד היום מקבל קרדיט על 'דיווה' אך אני מרגישה כל כך לא נעים לתת למדלי את הקרדיט כי הוא כל כך עף על הדבר הזה" "בקיצור תרגיע", הוסיף שי: "היו לנו חתונות גם לפניך. נטע מוכשרת, היא לא עברה במקרה לצידך ואתה לקחת אותה לטיול הנהדר שלך, הם עשו את זה ביחד. בלעדיה זה לא היה קורה וגם בלעדיך זה לא היה קורה".



לאה: "אי אפשר שבכל מקרה הצלחה יגיע מישהו וייקח קרדיט, מאחורי כל שיר עומד מפעל. טמירה ירדני ויואב צפיר לא עומדים מאחורי ההצלחה? מעניין אם משפטים כאלה שורפים אותו מול אנשים שעבדו איתו על האירוויזיון". שי: "לו אני הייתי זמר לא הייתי לוח ממנו שירים אחרי מה שהוא אמר על נטע. יש מספיק כותבי שירים טובים ולא הייתי רוצה שייקחו לי קרדיט", אמר שי ולאה ענתה: "זה הכי מעליב שמישהו יאמר עליך שכל אחד היה יכול לעשות את זה". "תכלס זה מה שהוא אמר על נטע", סיכם שי, "מהאמירה שלו יצא שלא משנה את מי לקחו לאירוויזיון הוא היה עושה את זה בכל מקרה".



עריכת תוכן 103FM: איתמר זיגלמן