סוגיית המפגש ההיסטורי בין דונלד טראמפ לקים ג'ונג־און ממשיכה לספק כותרות עבור כלי התקשורת בארה"ב, אולם בינתיים הצליחה להקת פופ דרום קוריאנית לכבוש פסגה אמריקאית חדשה, כאשר האלבום שלה הגיע למקום הראשון במצעד המכירות, הישג חסר תקדים עבור הז'אנר הפופולרי של הקיי־פופ.



האלבום Love Yourself: Tear של להקת BTS, שמורכבת משבעה זמרים צעירים, הגיע למקום הראשון של הבילבורד 200 עם מכירות של 135 אלף אלבומים בחנויות ובשירותי הסטרימינג בשבוע הראשון.





מדובר לא רק בפעם הראשונה שבה אלבום של להקת קיי־פופ דרום קוריאנית מגיע לפסגת המכירות בארה"ב, אלא גם בפעם הראשונה זה 12 שנה שבה תקליט שאינו באנגלית נמצא במקום הראשון. ההישג הקודם של הקיי־פופ היה לפני כשש שנים, כשהראפר Psy צעד מספר שבועות במקום השני במצעד 100 הסינגלים עם הלהיט "גנגנם סטייל".





"זה נראה לא מציאותי שהגענו לפסגה של הבילבורד 200", אמר מנהיג הלהקה RM. "אנחנו יכולים לעשות מוזיקה הודות למעריצים והגענו לפסגה בזכות תמיכתכם בנו", הוסיף חבר הלהקה ג'ין. "זה כבוד גדול להגיע למקום הראשון עם אלבום בקוריאנית ואנחנו מקווים שיותר אנשים יתעניינו בתרבות הקוריאנית כמו גם ב־BTS".





גם בממשלה חגגו את ההישג המרשים. "היסטוריה חדשה של קיי־פופ", נמסר ממשרד החוץ, בעוד שר התרבות, הספורט והתיירות דו ג'ונג־וואן, אמר כי "זה הישג שנעשה על ידי שבעת הצעירים המדהימים שלכם עם עבודתם הקשה והתשוקה הנהדרת שלהם".