הזמר איתי לוי שמסתמן כאחד השמות הגדולים של הזמר המזרחי בשנים האחרונות, ומי שיכול בעתיד לרשת את מקומו של אייל גולן (אחרי שכבר ביצע איתו את הדואט "חתונת השנה") חזר במוצאי השבת האחרונה, בפעם השניה לקיסריה. נראה שהאמפיתאטרון העתיק שמאכלס בדרך כלל אמנים ותיקים ממנו, שמח לקבל את פניו של המוזיקאי (למרות שנדמה שלוי היה כאן תמיד, כוכבו הפציע לפני חמש שנים בלבד), וקידם את פני הקהל בבריזה של חודש מאי מן הים. צמידים זוהרים חולקו לבאים, אותם הם יוכלו להניף באוויר למילות השירים הידועים שלו.

לוי פתח את ההופעה עם השיר "היי את" באנרגיות גבוהות ולא ניכר בו כי המעמד לא מרגש אותו יותר מדי, ומשם המשיך אל להיטו "אהבה מהתיכון", "כמעט שיר אהבה" ו"שריקות".

איתי לוי/ צלם : עידן מדיה, יח
איתי לוי/ צלם : עידן מדיה, יח


בין השירים שילב לוי קטעי וידאו מהקריירה שלו, בין השאר מהעבודה עם הפזמונאי אבי אוחיון שכתב עבורו את "פרח בשממה" ונתן לקהל את התחושה שהוא מכניס אותו אל חדר ההקלטות הפרטי.

לקראת סוף הערב העלה לוי לבמה את כוכב הפופ העולה סטפן לגר, שנכנס אליה בריצה ובהתלהבות שיש רק בגיל 19, הרים את האנרגיות וביצע יחד איתו את הסינגל המשותף והמצליח שלהם "מאמו", שמשלב צרפתית ועברית ומציג את הצד הקליל ופופי יותר של לוי. לכמה רגעים, לגר שפרץ ממקום מושבו מאחרי הקלעים כמו פקק שעם מבקבוק שמפניה, גנב ללוי את ההצגה בנוכחותו המשולהבת.

איתי לוי. עידן מדיה, יח
איתי לוי. עידן מדיה, יח


השיא של ההופעה הגיע ללא ספק עם הבלדה המרגש "שתישרף האהבה", אותה ביצע לוי בעוצמה גדולה יותר אפילו מגרסת המקור, כשהקהל מניף את צמידיו הצבעוניים באוויר, יחד עם מכשירי סלולרי מאירים ומילא את שורות האמפיתיארון באפלי אורות בוהקים.