הזמרת, יוצרת, רקדנית, שחקנית, סטייליסטית ופאשניסטה שתעלה בקיץ על הבמה בישראל במסגרת פסטיבל "WOW" שולחת מסר למעריצים המקומיים. "שלום, זאת אני, ריטה אורה. אני כל כך נרגשת לבוא ולהופיע בשבילכם וישראל, אני וג'ייסון מכינים הופעה מדהימה", אומרת הזמרת. "אני מבטיחה לכם. נתראה ב-1 לאוגוסט בלייב-פארק".


ריטה אורה במסר לישראל: "נרגשת לבוא, מכינה לכם הופעה מדהימה"

אורה בת ה-27 שיתפה פעולה עם השמות הכי חמים בתעשיית המוזיקה, ביניהם דרייק, ג'ייזי, קנייה ווסט, וויל איי אם, איגי אזליה, כריס בראון, אביצ'י ועוד. לזמרת מועמדויות רבות בטקסים, בניהם, לפרס הזמרת הטובה והאמנית החדשה בפרסי המוזיקה האירופאים, שלוש מועמדויות ב-BRIT awards (פרסי המוזיקה הבריטית) ובניהם גם כפריצת השנה ב-2013.



ג'ייסון דרולו שאחראי לכמה מלהיטים הכי ממכרים של השנים האחרונות (Talk Dirty, Wiggle, Swalla, Ridin' Solo), כבש את מצעדי הרדיו ברחבי העולם ושיתף פעולה עם השמות הבולטים ביותר בתעשיית ההיפ הופ כמו ליל ווין, ניקי מינאז', פיטבול ועוד. עם מעל ל-30 מיליון מכירות סינגלים (11 מתוכם במעמד פלטינה), הוא מחזיק במועמדויות רבות בטקסים, בניהן גם בקטגוריות האמן החדש הטוב ביותר בפרסי ה-MTV בשנת 2010, בקטגוריית קליפ השנה על מספר קליפים שלו ועוד.



את הערב יפתחו מוזיקאים ישראלים ביניהם אליעד נחום שיארח את אקסום, ערוץ הכיבוד ועדי אולמנסקי.



מכירת הכרטיסים באתר Ticketmaster - מחירי הכרטיסים: 335 ₪ (מחיר אחיד, אין מתחמי VIP בפסטיבל)