להקת א-הא (a-ha) האהובה משנות השמונים עלתה הערב (חמישי) על במת אמפי פארק רעננה, וכבר עם פתיחת ההופעה ריגשה את הקהל כשקראה למעריצים, שצרחו בהתלהבות, את המילים בעברית "שלום ישראל is everybody ok?". השיר הראשון אתו פתחה הלהקה את ההופעה היה cry wolf. לאורך ההופעה, הסולן הארקט אומנם לא הרבה לזוז על הבמה, אך על חוסר התנועה פצה עם קולו המפעים שנשאר, רענן וענוג ממש כמו באייטיז.



הלהקה הגיעה להצלחת ענק באייטיז עם הלהיטים: "Take on Me", "Hunting High and Low", "The Sun Always Shine on Tv", ו-"Summer Moved On", אומנם מגיעה לישראל כמה עשורים אחרי שיא ההצלחה, אך חבריה עדיין פועלים ובועטים.



אחרי קאמבק, פירוק ועוד קאמבק, חזרו חברי ההרכב ב־2015 לפעילות מוזיקלית משותפת, ואף הוציאו באותה שנה אלבום חדש ועשירי במספר (Cast In Steel). ב־2017 יצאה הלהקה לסיבוב הופעות בינלאומי חדש תחת הטייטל Electric Summer Tour, שבמסגרתו עלתה הערב לבמה.



עם בואם לישראל הצהירו חברי הלהקה כי לא הופעלו עליהם לחצים פוליטיים לביטול המופע, “אף אחד לא אמר לנו לא לבוא", הכריז מורטן הארקט, כשנשאל במסיבת עיתונאים בישראל האם ה־BDS ניסה למנוע את הגעתם לארץ. "אנחנו עוסקים במוזיקה ולא בפוליטיקה. אנחנו שמחים לנגן פה כמו שאנחנו שמחים לנגן בכל מקום אחר. המוזיקה שלנו מדברת לכולם. ביקרתי בירושלים ב־1993 ואני שמח שאזכה לבקר בה שוב עכשיו".



א-הא הוקמה בשנת 1982 על ידי הסולן מורטן הארקט, הקלידן מאגנה פיורהולמן והגיטריסט פול וואקטר-סאבוי. כשנתיים לאחר הקמתם חברי הלהקה הוציאו את שירם הראשון, "Lesson one", אשר נכשל תקשורתית, אך הם המשיכו להקליט לשיר גרסאות נוספות עד שיצא בשם "Take On Me" והפך למגה להיט.



השיר ניצב בראשי מצעדי הפזמונים באירופה ובארצות הברית ומכר למעלה ממיליון וחצי עותקים בחודש הראשון להוצאתו. אחת הסיבות להצלחתו האדירה של השיר הייתה העובדה שהוא לווה בקליפ בו נעשה שילוב בין אנימציה לצילומי וידאו. בטקס פרסי MTV ב-86' זכה השיר ב-6 קטגוריות שונות.



הסינגל הבא שהוציאה הלהקה היה "The Sun Always Shines on T.V", שהפך גם הוא ללהיט במצעדי הפזמונים. באותה שנה הייתה a-ha בין המועמדות לפרס הגראמי על הפריצה הגדולה לאותה שנה.