מאני מן בלינג-בלינג: נטע ברזילי מקבלת קמפיין ראשון

הגיע זמן להכניס מזומנים: אחרי הזכייה באירוויזיון, הנציגה הישראלית מתחילה לראות הכנסות ומפרסמת חברת פרטנר כשהיא משלבת את השירה והלופר שלה בסדרות של נטפליקס

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
נטע ברזילי בכיכר רבין בתל אביב
נטע ברזילי בכיכר רבין בתל אביב | צילום: תומר ניוברג, פלאש 90

בחברה מספרים כי לברזילי היה חלק פעיל בקריאייטיב, תוך שילוב הכישרון והצלילים הייחודיים לה כחלק מהקמפיין, אותו מוביל משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב.

בקמפיין, שהפקתו נעשית גם בישראל וגם בחו"ל, בולט גם הסאונד הייחודי שמופק באמצעות הלופר, הכלי המוסיקלי שמלווה ומזוהה עם נטע ברזילי עוד מימי "הכוכב הבא".

נטע ברזילי מסרה: "מרגש וכיף לשתף פעולה עם נבחרת כל כך מוצלחת ולראות איך הרעיונות המשותפים שלנו הופכים למציאות טלוויזיונית".

תגיות:
פרטנר
/
קמפיין
/
נטע ברזילי
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף