הזמר ליאור נרקיס (41) הפך זה מכבר למכונת להיטים שלא מפסיקה להפתיע. כעת, משחרר המוזיקאי את "רק שלך", בלדת אהבה מרגשת של גבר לאהובתו. בראיון לאיריס קול ב-103FM סיפר נרקיס על מקור ההשראה: "אני מקדיש את השיר הזה לאשתי. בנובמבר הקרוב נהיה נשואים כבר עשר שנים, יש לנו שלושה ילדים - שני בנים ובת. אנחנו מודים על הכל, על האושר והשמחה ושומרים עליה".



על הסיפור מאחורי השיר סיפר: "אופיר כהן שלח לי את הבלדה שכתב, ומיד התחברתי. כשהגעתי לפזמון 'אני כמו נשר, אני מלך השמיים שלך', הפסקתי לרגע לשמוע את השיר כדי לחייג לאופיר ולהבין מאיפה אני לוקח אותו. עזבתי הכל ונסעתי אליו לעשות סקיצה. יש שירים שהם אהבה ממבט ראשון. שירים שפוגעים בך, פוצעים אותך ומדברים אליך. זה מה שקרה לי עם השיר הזה - אני מקווה שכולם יצליחו להתחבר אליו".





"כשהשמעתי לראשונה את השיר לאשתי אמרתי לה שאני מקדיש לה אותו", שיתף, "יש לנו זוגיות מדהימה וזה כיף גדול. אנחנו סוגרים עשור ביחד ואני שמח להקדיש לה אותו. השיר מלא בכוונות ואני מקווה שהצלחתי להעביר את זה. בתור אמן מבצע אני שמח מאוד להעביר שמחה אך גם לרגש".



בנוסף ליאור תאר את ההכנות האחרונות להופעה הקרובה בקיסריה: "אנחנו חודש לפני וקרובים מאוד להגיע ל'סולד-אאוט'. קראנו לה 'עושים אהבה בקיסריה', כי ההופעה תיערך בט"ו באב, זהו ערב שכולם באים בזוגות, שרים את השירים ומתרגשים ביחד. זה מאוד כיף לקחת את בת הזוג לקיסריה בחג האהבה היהודי, לחבק ולהתרגש. זה חג האהבה היהודי. אני מופיע המון ונהנה ומאחל שזה לא ייגמר לעולם. בהופעה המיוחדת הזו אארח את מירי מסיקה וזה כיף גדול שמעצים לי את ההתרגשות. יש במופע הזו אנרגיה מיוחדת".




אתה מהאמנים שנותנים הכל על הבמה. איך זה נראה שעה אחרי ההופעה?
"זה מאוד תלוי כמה ההופעה הייתה טובה וכמה אני אנרגטי. אני יכול ללכת למסעדה טובה או לנסוע הביתה. אני מנסה כל הזמן להגיע ל-100% שלי, לשמחתי כשאני מגיע להופעה כולם כבר עומדים ברחבה וזה כיף גדול. זהו תהליך שעברתי עם הקהל".

עריכה: איתמר זיגלמן