מאז פתיחת משחקי גביע העולם בכדורגל לפני שבועיים וחצי ספג שוק הטלוויזיה בישראל טלטלה קשה, כשהצופים עברו מהערוצים המסחריים לתאגיד השידור הציבורי ששידר את רובם המכריע של המשחקים. זכייניות ערוץ 2 לשעבר חוו ירידת רייטינג בכל התוכניות, מ"ספינות הדגל" הגדולות ועד התוכניות החדשות, ובחלק מהמקרים בחרו לוותר על המלחמה ולשדר שידורים חוזרים.



כעת, כששלב שמינית הגמר של המונדיאל מתקרב לרגעי סיומו, נראה שהתוכנית המדוברת של התקופה האחרונה, "האח הגדול", מתחילה להתאושש וחוזרת לנתונים שמגרדים את 20 אחוזי הצפייה בפרק בו הודחה אחת הדיירות המרכזיות של העונה, מגי טביבי, בעוד המונדיאל ששודר אמש ש"קשת" ממשיך להוביל כבכל ערב.



גאולה אבן מגישה את המהדורה המרכזית הראשונה של כאן. צילום מסך פייסבוק
גאולה אבן מגישה את המהדורה המרכזית הראשונה של כאן. צילום מסך פייסבוק

ברצועת החדשות, עשו המהדורות 12.4 אחוזים בקשת ו-9.2 ברשת, חדשות ערוץ עשר גרפו 6.8 אחוזים, מהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 11.6 אחוזים, נתון נאה לערב בו משחק המונדיאל בערב לא שודר אצלה, ומהדורת החדשות של ערוץ 20 בהגשת דנה סומברג קיבלה 0.9 אחוזים.

בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות, הובילה קשת עם "ערב טוב עם גיא פינס" שגרפה 6.5 אחוזים ו"התכנית הכלכלית" שהביאה 7.5 אחוזים, בעוד הזכיינית רשת ששידרה את "לפני החדשות" קיבלה 3.8 אחוזים. ערוץ עשר ששידר את תוכנית הערב של אורלי וגיא הגיע אל החדשות עם 3.4 אחוזים.