22 שנים חלפו מאז נרצח אחד הראפרים הגדולים בהיסטוריה - טופאק שאקור. על אף חרושת השמועות, הרצח מעולם לא פוענח, עד שהיום החלו לצוץ ברחבי הרשת פרסומים על פענוח אפשרי של אחת מפרשיות הרצח המסקרנות באמריקה. טופאק נרצח ב-1996 לאחר שנורה ממכונית חולפת בלאס וגאס. הרבה מאוד מסתורין נקשר לסיפור, והיום אנחנו מתבשרים כי יכול להיות שזהות היורה – ידועה למשטרה.



בהצהרה מוקלטת שצצה היום כחלק מסדרה של נטפליקס על הסיפור, נראה ראפר וחבר כנופיה בשם קיפי די, מתוודה בחקירת משטרה כי הוא קשור לרצח. בהצהרה מספר קיפי די – שקיבל חסינות מהעמדה לדין - שהוא האדם היחיד שנותר בחיים שיכול לספר מה קרה לטופאק.





הראפר אומר בהקלטה כי הוא נחשף כעת מאחר ויש לו סרטן, אין לו מה להפסיד, וכל מה שאכפת לו כרגע היא האמת. בהצהרה קיפי די מספר כי ישב במושב הקדמי במכונית הקאדילק הלבנה ממנה בוצע הירי, במושב שליד הנהג. הוא מציין מי עוד היו במכונית, ועל אף שאינו נוקב בשם היורה, הוא חושף כי הוא ישב בחלק האחורי של המכונית.



עם זאת, בהקלטות קודמות שיש בידי המשטרה מתגלה כי אחיינו של הראפר – אורלנדו אנדרסון, שכבר איננו בן החיים, הוא היורה, על אף שבעבר הכחיש כי הוא הרוצח.



אז האם אפשר לומר שהפרשייה הזו סוף סוף הסתיימה? כולנו תקווה שהפעם, זוהי אכן האמת, ולא עוד ניסיון לפרסום על הגב של טופאק המנוח. 




קארדי בי שוברת שיאים!

נשאר בעולם הראפ, ונאחל מזל טוב לקארדי בי שזוכה להיות הראפרית האישה הראשונה עם שני שירים שמגיעים למקום הראשון במצעד הטופ 100 הנחשב של מגזין בילבורד.

למעשה, זהו לא ההישג היחיד של הזמרת שגם הפכה לאומנית הסולו הנשית היחידה עם שני שירים מתוך אלבום בכורה שהגיעו למקום הראשון – בעשור האחרון. מי שעשתה זאת לפניה היא ליידי גאגא עם השירים "Just Dance'’ ו-‘Poker Face’, כך שזו בהחלט דמות ששווה לחקות.

במקביל הזמרת שנמצאת בחודשי היריון מתקדמים חשפה לאחרונה כי בספטמבר האחרון נישאה בחשאי לבן זוגה הראפר Offset, או במילים אחרות – שנה בהחלט לא רעה לקארדי בי, ושרק ימשיך ככה!