הזמר המצליח פלו רידה ידוע בקול הקשוח והמחוספס שלו, בשירים המקפיצים והקצביים שאף מסיבה לא תהיה שלמה בלעדיהם, ובשיתופי הפעולה הגרנדיוזיים שלו עם השמות הגדולים ביותר בתעשיית המוזיקה. פלו רידה הפך כבר מזמן לאחד מאמני הפופ וההיפ הופ המצליחים ביותר כיום. לאחר שפרץ בסערה למיינסטרים בשנת 2006, מכונת הלהיטים המשומנת הזאת אחראית למספר בלתי נתפס של להיטי ענק. במשך הקריירה שלו הוא הוציא למעלה מ-40 סינגלים, וביניהם שירים מצליחים כמו “LOW,” “RIGHT ROUND,” “GOOD FEELING ” ו- “WHISTLE” שהשתלטו על כל המצעדים המוזיקליים ושברו שיאי מכירות והשמעות.



אז אחרי המון מופעי חימום, הדי ג׳יי של פלו רידה בכבודו ובעצמו הזמין אותו לעלות על הבמה. בשעה 22:10 הראפר הנוצץ סוף סוף עלה לבמה בלייב פארק בראשל"צ עם השיר “Good feeling”, שהוא מרכיב את משקפי הדיסטנס המסנוורות והמנצנצות שלו, שללא ספק סנוורו את כל הקהל. השיר השני אותו שר היה השיר ״Round”, בו הזה הצליח להקפיץ את הקהל הרבה יותר.

לפני ששר את השיר הבא, ביקש הכוכב בנות ש״יוכל להוריד אותן low” כמו שמו של השיר אותו שר. הראפר כנראה רצה לחוות את אווירת שוק הכרמל ביום שישי על הבמה יחד איתו, והחליט להעלות לצידו כ-30 בנות שלגמרי עשו שם בלגן כמו שרק הישראליות יודעות. במהלך המופע הוא אמר פעמיים ״שלום״ (בעברית) ו- ״I love Israel”. במהלך המופע ואחרי ששר כמה מלהיטיו הגדולים, הוא הזמין לבמה את ״סירי מיימון״ (שירי מיימון) ויחד איתה ביצע את השיר ״wild ones”.

לא ברור אם זה בגלל החום והלחות שגרמו לכולם להזיע (מה שהיה ניכר גם אצל הכוכב שלנו), או בגלל השוק והחפלה שהמשיכו כשהזמר בחר להעלות על הבמה שוב ושוב את המעריצים, או אפילו בגלל הפקקים שמחכים בדרך הביתה, אבל בשלב ההדרן כל ההמון דהר אל היציאה ומעטים נשארו לחכות לסוף ההופעה.