שיתוף פעולה מוצלח עם אמיר פרישר גוטמן ז"ל ושי להב ("מופע הארנבות של ד"ר קספר") הוליד להיט בינלאומי לזמרת קורל מלכא, "JE VOYAGE", שזכה לשלל תארים ברחבי העולם. שיתוף הפעולה הפורה נקטע באחת עם מותו של אמיר לפני כשנה. כעת, חוזרת קורל עם שיר חדש "RUN" שגוטמן הלחין עם שי להב, למילותיה של קורל שמקבלות כיום משמעות אחרת. "הסינגל היה אמור לצאת בקיץ שעבר", מספרת מלכא. "אך לאור האסון באובדנו הטרגי של אמיר, הוחלט לעצור את צאתו". 



על הסינגל הקודם, שכאמור כבר הפך ללהיט, אותו הלחינו להב וגוטמן וקורל כתבה לו את המילים, היא מספרת: "השיר הוחתם בעוד מדינה ועוד מדינה, בהולנד, רומניה, בלגיה, צרפת, ספרד, איטליה, אורוגואיי, ארגנטינה, אפילו ישראל שלנו, ופתאום הוא הגיע להיות מקום ראשון במצעדים באורוגוואי, ומקום רביעי ברדיו הכי גדול בספרד, וגרף 4 מיליון צפיות ברומניה, זה היה מרגש לראות את זה הגודל".





את אמיר פגשה לראשונה בגיל 15, כשהתמנה לבמאי של להקת צופי תל אביב בה לקחה חלק, ונהיה ביניהם חיבור מידי. "כשסיימתי את הלהקה זכיתי לעבוד עם אמיר בכל מיני פרויקטים חיצוניים, שהובילו בסופו של דבר להקמת הפרויקט המוזיקלי שלי כיום", אומרת קורל ואני מוסיף שגם הסינגל החדש יכול להצליח באותו קנה מידה לטעמי.



את מתגעגעת לאמיר?
"איבדנו חבר ומלחין מוכשר ויחיד מסוגו והוא חסר לנו מאוד. אנחנו כפרויקט נעשה הרבה בשביל להנציח את האומנות שיצא לנו ליצור איתו".