מירב רובין, תושבת חדרה נפטרה השבוע באופן פתאומי בבית החולים תל השומר בו אושפזה. הזמר רותם כהן, סיפר היום (חמישי) בחשבון הפייסבוק שלו על המפגש שלו ביום שבת האחרון עם מירב, שהיתה מעריצתו. כהן ציין כי פגש אותה לפני הופעה שלו בהיכל התרבות בעיר. "כמה דקות לפני עלייתי לבמה, שאלו אותי אם אפשר להכניס איזו אישה מקסימה לפני שהכל מתחיל... כמובן שדקה אחרי היא כבר עמדה בפתח הדלת של חדרי. חייכה בביישנות, והתקדמה אליי, היתה זאת מירב רובין ז״ל. היא התקדמה אליי, חיבקה אותי ולחשה לי באוזן 'אני הולכת איתך לכל מקום'. אחרי כמה דקות שוב התחבקנו, לחצתי ליגאל (בעלה) המקסים את היד והם עלו לאולם כדי לצפות בהופעה".
כהן סיפר על הרגע בו שמע על אשפוזה של מירב ושיתף כי הגיע לבית החולים על מנת לנגן לה ברגעיה האחרונים. "יום רביעי בבוקר, התעוררתי, הכנתי לעצמי קפה, תוך כדי שאני קורא הודעות, ואז ההודעה של יגאל הגיע. הוא צירף את התמונה הזאת של שנינו, וכתב שאשתו היקרה לו מכל, מורדמת ומונשמת במצב קריטי. השאיר מספר וחתם ביגאל הבעל שלה. מיד צלצלתי, ובטלפון הוא אמר לי שהודיעו לו שאין מה לעשות ומנתקים אותה מהמכשירים תוך שלוש שעות. יש לי בקשה, אתה זה הדבר שהיא הכי אהבה בעולם. אני רוצה שהיא תשמע אותך. לקחתי את הגיטרה ועליתי על מונית לתל השומר".

"הגעתי לשם, חוויתי המון המון רגשות לא פשוטים בכלל, פחד לא נורמלי, חרדה מהסיטואציה והמון המון שאלות של מה יהיה עכשיו ואיך אני בתוך כל זה עם כל הרגישות שלי. נכנס לחדר שלה, היינו די לבד שם. החזקתי לה את היד, משום מה ברגעים שאני הכי מפחד אני מוצא את הכוחות מלמעלה, ומבפנים".

החזקתי את היד", כתב כהן, "דיברתי אליה גם בתוך עצמי. אחרי דקות ארוכות של חוסר הבנה בכלל איך הגיוני המהפך הזה, הרי רק לפני מספר ימים צרחנו יחד שירים בקולי קולות. שמונה דקות אחרי הדממה הזאת נכנס לחדר יגאל ואמר שהרופאים הודיעו לו שהיא נפטרה".