הזמרת הלוהטת של קפריסין באירוויזיון מגיעה לישראל ומפרגנת: לפני זכייתה של נטע ברזילי בתחרות האירופית, המתחרה העיקרית שלה בטבלאות ההימורים הייתה הזמרת הקפריסאית אלני פוריירה. בערב הגמר, שופטי התחרות העניקו לברזילי את המקום הרביעי, אחריהם הגיעה הצבעת הקהל שהעלתה אותה למקום הראשון, כשהיא עוקפת את הנציגה הקפריסאית שנחשבה לאיום הגדול ביותר על ישראל. ביום שישי האחרון, הגיעה פוריירה לישראל והוכיחה שגם במוזיקה - "זה רק ספורט".



למרות שברזילי ופוריירה נלחמו ראש בראש על המקום הראשון באירוויזיון, הן בחרו לשמור על רוח טובה ולפרגן אחת לשניה בכל הזדמנות, וזאת בניגוד למנצח של התחרות בשנה שעברה, נציג פורטוגל סלבדור סובראל שאמר, "שמעתי את השיר של נטע ברזילי - הוא נוראי". השתיים אף הצטלמו יחד על הבמה כשהן יוצרות סימן של לב באצבעותיהן.





פוריירה הגיעה לישראל להופעה מיוחדת בליין הגייז "אריסה", וביצעה את להיט האירוויזיון שכמעט לקח את התחרות, "Fuego" (אש), לצד עיבודים מיוחדים לשירים הישראלים "גולדן בוי", "קרמלה", "טיקיטאס". 


בהופעתה במועדון "האומן" בתל אביב, קראה הזמרת לשיוויון וזכויות לקהילה הגאה ואמרה על הבמה: "אני רוצה לומר, אל תשכחו לעולם, אהבה היא אהבה, ואני תמיד אלחם למען זכויותיכם, למען זכויותינו".