באיחור ישראלי אופייני, הסקורפיונס, הלהקה הגרמנית המיתולוגית, עלתה לבמה הערב (חמישי) בהיכל מנורה בתל אביב, בתשואות רמות של הקהל. הלהקה לא חסכה באהבה לקהל הישראלי, כשעל רקע השיר השני שניגנו- make it real, התנוסס דגל ישראל על כל המסכים, וצלליות חברי הלהקה הוצגו על רקע צבעי כחול-לבן לכל אורך השיר. 
אחרי המשך פחות מלהיב עם השיר is there anybody there, הלהקה הפציעה עם השיר the zoo הקלסי והקהל רקד בהתלהבות. בהמשך, הלהקה הפתיעה שנית כאשר במקרה, או שלא, קלאוס מיינה, סולן הלהקה, הכין מראש ערימה של מקלות תיפוף וחילק אותם בנדיבות לקהל, על רקע סולו גיטרה מהפנט. 

הסקורפיונס בהופעה. צילום: ליאת קוטלר



הסקורפיונס, להקת הרוק האגדית שהוקמה ב-1965 בהאנובר שבגרמניה והופיעה בישראל כבר חמש פעמים – האחרונה שבהן הייתה ב-15 במרץ השנה, והתקיימה באילת בפני עובדי חברת ההייטק "פלייטיקה" במפתיע – עושה זאת שוב הערב בפעם השישית, כחלק מסיבוב ההופעות הבינלאומי שלה, Crazy World .Tour חבריה בהרכב הנוכחי – קלאוס מיינה בשירה; מתיאס יאבס, מיקי די ורודולף שנקר בגיטרות; ומיקי די בתופים.



הרומן של העקרבים עם הקהל הישראלי החל לראשונה לפני 13 שנה, ב 7-ביולי 2005, באצטדיון בלומפילד בתל אביב. הזמרת הישראלית ליאל קולט ביצעה עמם את השיר ,Send Me An Angel ועוד כמה וכמה להיטים. ב-2010 מסרה הלהקה הודעה על פירוקה הצפוי, ובמהלך שנה זו קיימה סיבוב הופעות פרידה עולמי, שבמסגרתו הופיעה גם בישראל, ב-4 באוקטובר.



שנה וחצי בלבד לאחר מכן, ב-7 במאי 2012, הם נחתו כאן שוב. לפני שנתיים בדיוק, ב-4 ביולי 2016 ציינו 50 שנה לקיומם, בפני קהל מעריצים אדוק שמנה יותר מ-10,000 איש.



סקורפיונס בהופעה. צילום: ליאת קוטלר




סקורפיונס בהופעה. צילום: ליאת קוטלר