למרות שעברה כבר יותר מחצי שנה מאז שלורד ביטלה את הופעתה בישראל, לנו קצת קשה לשכוח ולסלוח, אבל לצחוק על פדיחות שמתרחשות במהלך הופעה של לורד - תמיד אפשר! הזמרת הופיעה בסוף השבוע האחרון בפסטיבל מוזיקה אוסטרלי, אבל תקלת לבוש קלה גרמה לה לעצור את כל המופע, ולרדת מהבמה.



לורד סיפרה לקהל כי היא נרגשת להיות באירוע מאחר ולפני 5 שנים בדיוק הופיעה באותו פסטיבל לראשונה בחייה. בזמן שהיא מדברת עם עשרות אלפי האנשים מולה, הבינה הזמרת כי החולצה שלה שהייתה רכוסה בחלקה האחורי בכפתורים נפתחה, ולמעשה, בכל רגע נתון היא יכולה להישמט, מה שישאיר אותה ללא כיסוי בפלג גופה העליון.




הזמרת בחרה להיות כנה עם הקהל ושיתפה אותו במקרה, ואפילו הראתה את גבה החשוף. באותו הרגע היא התנצלה – והודיעה כי היא הולכת "לסדר" את העניין ותחזור בעוד רגע.

בינתיים, הציעה הזמרת לקהל – "דברו אחד עם השני". כעבור מספר רגעים היא שבה לבמה כשחולצתה מסודרת – וההופעה נמשכה כסדרה. בארץ – זה לא היה קורה לה!

ביוסנה וג'יי זי משתלטים, והפעם – על הקולוסאום!

אחרי שהשתלטו על מוזיאון הלובר בפריז, בקליפ לשיר "Apeshit" מתוך אלבומם האחרון Everything Is Love, ביונסה וג'יי זי – מנסים להשתלט גם על הקולוסאום ברומא.

לפי דיווחים בעיתון איטלקי, ביונסה הגישה בקשה לממשלה המקומית בה היא מבקשת לשכור את האתר הארכיאולוגי החשוב בתאריכים 7 ו-8 ביולי. אם תהיתם מדוע דווקא בתאריכים הללו, נעדכן שבדיוק באותם ימים, התקיימה הופעתם המשותפת של השניים ברומא – כך שניתן להניח שהצמד חשב לרגע – לקיים את ההופעה בלא פחות מאשר הקולוסאום.



לבסוף הבקשה נדחתה על ידי השר האיטלקי לתרבות היסטורית, אבל רק משום שהמקום כבר שוריין על ידי מדען מקומי שהקדים את הזמרת ובעלה. השר ציין כי הבקשה הגיעה מאוחר מדי, ורמז שכדאי שבפעם הבאה – תחשוב על זה קודם.

אז ביונסה לקחה לתשומת לבה, והגישה בקשה נוספת, שנמצאת כרגע בבדיקה של הרשויות המקומיות. אז מה ביונסה וג'יי זי מתכננים לנו הפעם? בינתיים – נאלץ להישאר במתח!