עוד מהיום בו נטע ברזילי הפציעה לראשונה על המסך בתוכנית של "קשת", "הכוכב הבא לאירוויזיון" היא מיד עוררה השראה עבור אנשים שלא התאימו לאידאל היופי, בזכות הביטחון העצמי וההופעה העוצמתית שלה. ככול שהזמרת המשיכה לכבוש כל במה ותואר אפשרי עד הזכייה הגדולה באירוויזיון היא רק סיפקה יותר יותר סיבות לאהוב ולהעריך אותה. כעת, חושפת הכוכבת בראיון לסוכנות הידיעות "AP", את המסרים הקשים שקיבלה, שבסופו של דבר גרמו לה להתנגד וללכת בדרכה הייחודית.



"כשהייתי ילדה קטנה הייתי מאוד בעניין של מוזיקת פופ, והחברה מסביב אמרה לי שאני לא יכולה לרדוף אחר החלום הזה כי אני לא נראית או נשמעת כמו כוכבת פופ", אמרה ברזילי. "אני האמנתי להם. הרבה זמן הם אמרו לי 'תכסי את עצמך, שימי חצאיות ארוכות, שרוולים אורכים, תשירי שירים של אדל, תשירי שירים של אריתה פרנקלין, הן נשים גדולות הן הצליחו". 





עוד שיתפה הזמרת בדעותיה על התדמית השלישית ממנה סובלת המדינה: "ישראל היא מדינה מדהימה, אנשים מדהימים וחמים. יש לנו ערכים טובים, זה מקום מדהים, אנחנו אוהבים מסיבות. יש לנו יחסי ציבור גרועים בעולם".



"יש לנו פמיניזם שלוקח מה שמגיע לו עם חיבוק וחיוך", הוסיפה ברזילי. "זה מה שאני אוהבת במצעדי הגאווה זה מחאה וזו חגיגה של מי שאתה ומה שאתה וביטחון עצמי".



ברזילי לא ממש עוצרת ושלשום התארחה היום (שלישי) בתוכנית הבוקר "The today show" המשודרת ברשת NBC בארה"ב ומצולמת בניו יורק, וזכתה לקבלת פנים חמה ואוהבת, כאשר מחוץ לאולפנים המתין לה קהל מעריצים ותומכים נלהבים, שאחזו שלטים עליהם מצוירים מגני דוד ונופפו בדגלי ישראל.



לאחר מכן, כשהחלו הצילומים, המנחה קרסון דיילי בירך את ברזילי על זכייתה באירוויזיון ופרגן לה על השיר והזכייה. הוא החמיא לה ואמר כי עם זכייתה היא הצטרפה לליגה של הזמרת סלין דיון ולהקת "אבבא".
על השיר שהביא אותה למעמד הנחשק סיפרה ברזילי שהוא קיבל השראה מקמפיין metoo# , וציינה כי זה נפלא שהקמפיין נותן כוח לנשים ומאפשר להן להיות מה שהן רוצות להיות ולהעביר מסר דרכו.

נטע סיפרה על היתרונות וההטבות שהמעמד החדש העניק לה, שיתפה את הקהל והמנחה בחוויות מפגישתה עם הנסיך וויליאם בזמן שזה האחרון ביקר בארץ ואמרה שהם הלכו 10 דקות ביחד ושהוא "מקסים". לאחר מכן הדגימה את ריקוד התרנגול המפורסם וביצעה את הלהיט "Toy"  לקול תשואות הקהל המשולהב בתוך ומחוץ לאולפנים.