אם טרם שמעתם על אתגר "In My Feelings", אז שימו לב לטרנד החדש שמשגע את הרשת: בתחילת החודש מעריציו של הזמר דרייק החלו להעלות סרטונים שהפכו לוויראליים, בהם הם נראים יורדים ממכונית נוסעת בזמן שהם רוקדים לצלילי שירו החדש של דרייק, "In My Feelings", הידוע בכינויו - "Kiki, do you love me".



מה שנראה טוב בוידאו יכול להיות מסוכן מאוד במציאות, וזה גם מה שהוביל את המועצה הלאומית לבטיחות בתעבורה בארה"ב, להוציא הודעה רשמית בה נכתב כי הם מבקשים מהציבור להפסיק עם האתגר המסוכן.





הכל התחיל כשקומיקאי אמריקאי העלה סרטון שלו רוקד לצלילי השיר. הסרטון הפך לוויראלי וזכה לחיקויים של מפורסמים כמו ויל סמית' ודי ג'יי חאלד - שיצרו פרודיות משלהם. לאט לאט מעריצים נוספים החליטו להגביר את רמת המסוכנות, וברשת צצו סרטונים של אנשים קופצים ממכוניות נוסעות.


המועצה לבטיחות הבינה כי היא ניצבת בפני מגיפה של ממש ופרסמה בעמוד הפייסבוק שלה הודעה שאומרת שהסחות דעת בזמן נהיגה יכולות להיות קטלניות. דוברת מטעם הארגון אמרה אמש בריאיון כי קפיצה לנתיב נסיעה כדי להראות יכולות ריקוד זה דבר מטופש לך ולסביבה - לנו לא נותר אלא להסכים ולבקש – אל תנסו את זה בבית.




אתם כבר עוקבים אחרי החתולים של אד שירן?

נסיים עם אד שירן, או יותר נכון עם החתולים של אד שירן שזכו סוף סוף לכבוד המגיע להם מעצם היותם ה-חתולים של אד שירן. על איזה כבוד אנחנו מדברים? כמובן שעל עמוד אינסטגרם ששייך להם בלבד וכבר זוכה ללמעלה מ-250 אלף עוקבים. אומנם לאבא אד יש כמעט 25 מיליון עוקבים, אבל יחסית לעמוד החדש של קאליפו ודוריטו - צמד החתולים יכולים להיות מרוצים.

כדי לקדם את העמוד הזמר העלה תמונה של השניים וציין כי החתולים שלו חכמים ופתחו עמוד אינסטגרם משלהם. אם המהלך נראה לכם מוזר, מסתבר שזהו צעד די נפוץ בתעשיית הבידור.

גם למיס אסיה, הבולדוגית של ליידי גאגא יש עמוד אינסטגרם משלה, שם מספר העוקבים נמוך יותר – רק 243 אלף. לחתולה של מיילי סיירוס לעומת זאת, יש רק 100 אלף עוקבים. והיד הפרוותית, עוד נטויה.
 

 

TO ME!!

A post shared by Miss Asia (@missasiaxoxo) on


 

In da studio with mama @mileycyrus

A post shared by Shanti Om Bb (@shantiombb) on