בעוד כשבועיים המלכה הבלתי מעורערת של עולם הפופ תחגוג את יום הולדתה ה-60, ואצל מדונה - אתם יכולים להיות בטוחים שזו תהיה חגיגה יוצאת דופן. אז לא, לא מדובר על מסיבה עצומה או הופעה מטורפת (למרות שיכול להיות שגם דברים מהסוג הזה נמצאים בתכנון), הפעם הזמרת החליטה לחגוג בצורה קצת שונה, וביום הולדתה תארגן אירוע צדקה ליתומים ולילדים ממדינת מלאווי.



הזמרת חברה לחברת פייסבוק שהקימה עמוד תרומה ייעודי שיהיה פעיל עד לסוף החודש. הכספים שייתרמו יועברו לארגון של מדונה במלאווי, כשחברת תשלומים באינטרנט בשם ריפל, כבר הודיעה כי היא תשווה את סכום התרומה הסופי.





"יש לי התחייבות לספק לילדים נזקקים בית חם" כתבה הזמרת בעמוד הפייסבוק. "ליום הולדתי אני לא יכולה לחשוב על מתנה טובה יותר מאשר לחבר בין המשפחה הגלובלית שלי למדינה היפה הזו ולילדים שבה הזקוקים לעזרה. כל דולר ילך לארוחות, השכלה ובריאות. אני רוצה לשנות את החיים במאלאווי בעזרת חבריי ומעריציי".



מדונה עושה לא מעט למען המדינה האפריקאית. שניים מילדיה המאומצים של מדונה הם ילידי מאלאווי, וב-2006 הקימה את ארגון הסיוע לילדים במדינה. נקווה שהמתנה שמדונה ביקשה לעצמה ליום הולדתה ה-60, אכן תהיה מספקת, ובאמת תסייע לילדים במדינה.






פרל ג'אם, עכשיו היין


להקת פרל ג'אם החליטה להתרחב, ומעתה הם לא מייצרים רק מוזיקה, אלא גם יין. החדשות הרעות - המהדורה הראשונה נמכרה בתוך 12 דקות, כך שכרגע, לא ניתן להשיג אותו.



אומנם את היינות עצמם ייצרו אנשים שבאמת מבינים ביין, אך את התוויות למשקה עיצבו אנשי הקריאייטיב של ההרכב, שבחרו בקו הרקיע של מיניסוטה, סיאטל, שיקגו ובוסטון – הערים בהן מופיע ההרכב בסיבוב ההופעות הנוכחי שלו, לעיטור כל אחד מארבעת הבקבוקים במארז. 




כל מארז תומחר במחיר סימלי של 150 דולר, כשהכסף כולו הועבר לצדקה. ואם תהיתם איך זה מרגיש לשתות יין של פרל ג'אם, אניני הטעם אומרים כי מדובר במשקה בטעמי דובדבנים בוגרים, שזיפים שחורים, טבסקו וקפה – או בקיצור, אנחנו מקווים שזה טעים יותר מאיך שזה נשמע.