הזמרת האמריקאית דמי לובאטו שהובהלה לפני כשבועיים לבית חולים בלוס אנג'לס לאחר שנטלה מנת יתר של הרואין, מקבלת גל תמיכה מכוכבי הוליווד. המוזיקאית פרסמה אמש בחשבון האינסטגרם שלה מסר למעריצים בו היא הודתה על הדאגה: "תמיד הייתי גלויה בנוגע להתמודדות שלי עם ההתמכרות. מה שלמדתי זה שהמחלה הזו לא נעלמת או דועכת עם הזמן. המחלה היא משהו שאני צריכה להמשיך להתגבר עליו, ולא עשיתי זאת עדיין. אני מודה לאל שאני בחיים". במשך היום (שני) חבריה של לובאטו לתעשיית הבידור מילאו את הרשת באיחולי החלמה.



"או אהובה... שולחת לך אהבה", כתבה ג'ניפר לופז. הראפר מאקלמור הצטרף לאיחולים ושיתף מחייו: "שולח לך אהבה, דמי. היו לי כמה נפילות. קבוצת התמיכה שלי תמיד קיבלה אותי חזרה באהבה אינסופית. תמיד כאן בשבילך. יום אחר יום". 

"אשה יפה, את מהווה השראה למיליונים", כתב הזמר סם סמית'. "הרבה אמור (אהבה) דמי, אנחנו אוהבים אותך", הוסיף הזמר הפורטוריקני לואיס פונסי שאחראי ללהיט "דספסיטו". 

 

A post shared by Demi Lovato (@ddlovato) on 


כזכור, התקרית אירעה שבועיים בלבד אחרי שלובאטו הוציאה סינגל חדש תחת השם "פיכחת" (Sober) בו היא מודה כי נכשלה במאמציה להיגמל מהתמכרויותיה. לובאטו סיפרה בעבר על מאבקיה עם בעיות נפשיות, התמכרות לסמים ולאלכוהול ופגיעה עצמית. היא הודתה בעבר כי התמכרה לאלכוהול ולקוקאין אך לא הזכירה שימוש בהרואין, הסם ממנו נפגעה לאחרונה.



בסרטה הדוקומנטרי מ-2017, "פשוט מסובכת", לובאטו סיפרה כי התמכרותה לאלכוהול ולסמים החלה כשלמדה בתיכון והחלה בקריירה שלה בערוץ דיסני. "אבי היה אלכוהוליסט ומכור. אני מניחה שתמיד חיפשתי את מה שהוא מצא בסמים ובאלכוהול מפני שזה מילא אותו והוא בחר בזה על פני המשפחה", היא אמרה בסרט.