לפני 5 שנים (איך הזמן טס?) כשעדן בן זקן הגיעה, כנערה ביישנית וחייכנית באוברול מנומר, מקריית שמונה היישר לאודישנים של "אקס פקטור ישראל", היא עלתה וביצעה את "Hurt" של כריסטינה אגילרה, ושבתה את לב השופטים ביכולות הווקליות, בהגשה ובכריזמה שנטפה ממנה כששרה באנגלית שירים של אגילרה ושאר הדיוות הגדולות להן חלקה כבוד במהלך התכנית.



בשנים שחלפו הפכה בן זקן לכוכבת זמר ים-תיכוני גדולה ומכונת להיטים משומנת, אך הניחה בצד את המשיכה לשירי הסול והלעז של הדיוות הגדולות שהיא חלשה עליהם ביד רמה. עד היום.





הבוקר שחררה בן זקן את החידוש שלה ל"Fresh", להיטה של להקת "קול אנד דה גנג" האמריקאית משנת 1984, בעיבוד עכשווי ועדכני שהותאם למידותיה. אסכם במילה אחת: התאהבתי.



חזרתי לרגע במנהרת הזמן אל אותה נערה מנומרת שלא מכירה את תעשיית המוזיקה בישראל אלא רק רוצה לשיר מתוך אהבה וכנות נטולות מסחריות (לעיתים) ונפעמתי לנוכח הביצוע שובה הלב, השובב, המתוק ובעיקר הסוחף והאנרגטי שלה לשיר.




צריך אומץ כדי לחדש שיר מהאייטיז ולחשוף אותו לדור שלא נולד כשהשיר יצא (מרבית הקהל של בן זקן), והיא עשתה זאת בכישרון וחינניות מרביים מבלי ליפול לנישה של "עוד קאבר משעמם וזול", והביאה וייב מרענן ועמדה היטב במשימה.

בקליפ שנערך לחידוש כחלק מפרסומת, נראית בן זקן באולפן שרה, צוחקת ומפזזת ובשוטים אחרים נראים פרזנטורים של חברת "רנואר", יהודה לוי וניבר מדר מהלכים להם ללא מטרה לכיוונים שונים. יש מישהו שרוצה להמר שאין קשר בין הדברים?