עכשיו זה רשמי: אחרי שבתקשורת התפרסמו ידיעות רבות בעניין, הזמרת האמריקאית המצליחה לנה דל ריי הודיעה היום (ראשון) רשמית כי היא תגיע להופעה ראשונה בישראל. על פי ההודעה שיצאה הבוקר (ראשון) ממשרד ההפקה הישראלי, הזמרת שהייתה אמורה להגיע לארץ כבר בשנת 2014, אך ביטלה את הופעתה בעקבות מבצע "צוק איתן", תגיע בתחילת חודש ספטמבר הקרוב.



דל ריי תופיע בישראל במסגרת פסטיבל המוזיקה "מטאור", שייערך השנה לראשונה בגליל העליון, וישתתפו בו מוזיקאים בינ״ל דוגמת פושה טי, אייספ פארג, פליינג לוטוס, מורה מאסה, דנזל קארי וקמאזי וושינגטון. עוד יעלו על הבמה במוזיקאים הישראלים: הדג נחש, ברי סחרוף, בלקן ביט בוקס, רמי פורטיס, ג׳יין בורדו, הקולקטיב, אסף אמדורסקי, מרסדס בנד וזהבה בן ונבחרת תקליטנים בראשות נינה קרביץ, דיג׳יי קוצה, אמון טובין והאני דיז׳ון.





הזמרת הפכה בבת אחת מאלמונית לאחד השמות המדוברים בעולם אי שם ב-2010 כששחררה את אלבומה הראשון והקליפ של "Video Games" הפך ויראלי.  במרוצת השנים היא הגיעה למעמד של אייקון תרבותי ואופנתי, עם אישיות לעיתים שנויה במחלוקת, שעלתה לכותרת עם תעלולים כמו פרסום הטלפון האישי שלה למעריצים, ריב מתוקשר עם רדיוהד על זכויות שיר ואף ניסיון תקיפה של מעריץ שהוביל להתפרצות כנה ונוגעת ללב במהלך הופעה. שני אלבומים, אינספור להיטים ושיתופי פעולה אחר כך, לנה מגיעה ליום השני של פסטיבל מטאור עם האלבום המדובר - Lust for life.



דל ריי תויגה בתור אחד השמות החמים בעולם ומאז היא אינה מאכזבת, אלבומיה זוכים להצלחה אדירה, פעמיים אלבומיה הגיעו למקום הראשון במצעד האלבומים הנמכרים בארה"ב, והיא קיבלה 7 מועמדויות לפרס הגראמי היוקרתי.