מעריצי ריהאנה - זה בשבילכם. סרט דוקומנטרי חדש שעוקב אחרי הקריירה והחיים האישיים של אחת הזמרות המצליחות ביותר בעשור האחרון – צפוי לצאת בקרוב מאוד לאקרנים. כבר ב-2016 חשף במאי הסרט – פיטר ברג, כי הוא מתחיל לעבוד על הפרויקט יחד עם ריהאנה, אך מאז לא ניתן מידע נוסף בעניין. היום אנחנו מגלים כי הסרט עצמו כמעט מוכן, ובקרוב כולנו נוכל לצפות בו.



"הסרט הוא בעצם פרופיל מקיף, שעוקב אחרי איך הפכו את ריהאנה להיות מי שהיא", סיפר ברג בריאיון. הבמאי הוסיף כי הסרט יצא בעוד כחודש וחצי – ובעוד חודשיים כולם כבר יוכלו לראות אותו. אנחנו – כבר לא יכולים לחכות.





אריאנה גראנדה באלבום חדש ואישי מתמיד!


נפתח עם ברכות לזמרת אריאנה גראנדה שהוציאה בסוף השבוע האחרון אלבום חדש, שכבר מצליח לשבור שיאים. נראה שהמעריצים של גראנדה בהחלט חיכו לאלבום הזה, ששבר ביום הוצאתו את שיא ההורדות לאומנית אישה – קצת יותר מ-15 מיליון, אם תהיתם. 

אלבום האולפן הרביעי של גראנדה בת ה-25 זכה לשם המתוק 'Sweetener', וכולל שיתופי פעולה עם שורה מכובדת מאוד של אומנים - פארל ויליאמס, ניקי מינאג' ומיסי אליוט.



לפי המבקרים, מדובר על האלבום האישי ביותר של הזמרת, שעברה שנה לא פשוטה, לאחר שבמאי 2017 בתום הופעתה במנצ'סטר, אירע פיגוע קשה שגבה את חייהם של 22 אנשים.

מטבע הדברים, האירוע הזה השפיע רבות על גראנדה שבחרה לסיים את הרצועה האחרונה של האלבום ב-40 שניות של שקט, כך שהתזמון שלה הוא 5 דקות ו-22 שניות, בדומה לתאריך בו אירע הפיגוע – 22 במאי.