פאר טסי חווה תקופה מצוינת בקריירה שלו. אמנם במהלך הדרך היה גם ריב מתוקשר עם אביב גפן ואייל גולן, אבל פרט לכך, הוא השיק את "הפוך לשנינו", בו הוא מבצע דואטים עם מספר אמנים ומנסה ללכת לשלב הבא של הקריירה. בתוך כך, טסי גם חגג את הולדת בנו, אשר נולד אתמול. צמד השדרים סלוצקי ודומינגז התקשרו אליו במהלך תוכנית הבוקר ברדיו צפון (104.5FM) וכמעט גרמו לדואט בינו לבין סלוצקי.



"זאת שיחה מאוד מיוחדת, כי נולד לי בן אתמול, ואני נודד בין הקניות לבית החולים לבין המכונית", פתח טסי והוסיף: "שאלה יהיו הסיבות כל הזמן. אני מאושר, הייתי בתוך חדר הלידה, זה א'-ב' והיה מדהים". לאחר מכן הוסיף: "האמת שבכיתי מבפנים, לא כלפי חוץ. לא הראיתי את זה. אני לא מהגברים החדשים שבוכים ומייללים. יש שם לילד, אבל אסור להגיד עד הברית, אז אני לא אחשוף". 
אתה בתקופה נהדרת, גם מקצועית. הדואטים עם פבלו רוזנברג ומאור אדרי מעולים

"נכנסתי לפרויקט הזה, לא ידעתי איך הוא התחיל ואיך הוא נגמר, אני נהנה מאוד, כי אחרי ארבעה אלבומים מאוד השתעממתי לעשות את אותו הדבר. בתוך האומנות עצמה אני משנה, ואני מנסה להביא פן אחר. פתאום אלה אמנים אחרים. יש לי חוק שברגע שאנחנו מגיעים, אנחנו מורידים את כל האגו, אין אגו פה, וזה יוצא מדהים, כי כששני אמנים משאירים את האגו בבית, יוצאים דברים טובים. מאור אדרי הוא בכלל ענק. אני אוהב את כולם". השם של הפרויקט בא מתוך השיר שלי, וזה התאים".
אתה טיפוס מאוד זוגי. גם בחיים האישיים
"אני זוגי עם אשתי כבר 15 שנה, התחתנו לפני 3 וחצי שנים עם הרבה און ואוף, אני מאוד שמח על זה". 
ספר לנו משהו שאנחנו לא יודעים עליך מה לא יודעים עליי?
"משהו מגניב, נולדתי נימול. ואגב, גם הבן שלי נולד ככה. בברית מילה עשו לי קטיעה קטנה בשביל הברכה. יש לעורלה הרבה מעלות". סלוצקי השיב: "שים את זה בגינה. תאמין לי. יש לי חמישה ילדים וגן פורח". לאחר מכן הוסיף: "למדתי על בני אדם, שכל אחד מונע מאינטרסים, כל בני האדם אינטרסנטיים, אבל גם שיש הרבה עם אינטרסים חיוביים".