לאחר תקופה קשה מאוד בכלא, שבמהלכה נטען שהוא במצב לא פשוט, השתחרר הזמר קובי פרץ מהכלא, ומאז הספיק להוציא סינגל חדש 'תודה לך מאמי'. הבוקר (חמישי) עלה פרץ לריאיון בגלי צה"ל, וסיפר בשיחת טלפון מפתיעה על מה שעובר עליו בתקופה האחרונה, פתח את הרגעים בכלא ואת המסקנות אליהן הוא הגיע. 



מה שלומך בימים אלה?
"אני בסדר גמור, הכל טוב. אין לי תלונות", אמר פרץ והוסיף: "בחיים אני אומר שאולי לא הכל טוב, אבל הכל לטובה. יש לנו כבני אדם שאלות שאנחנו לא יודעים את התשובות עליהן. למה, כמה ואיך. אני הבנתי שנסתרות דרכי האל. בחיים שאנחנו הולכים קדימה, מסתבר שכל מה שקרה מאחורה, לרוב הכל לטובה. בשבילי זה כמעט בכל המובנים. זה הכל לטובה". 

הרגשת במהלך שעברת שאתה לא מספיק מודה על מה שהיה לפני כן?
"אמרתי את זה גם בעבר, לפעמים כשאדם חוטא בחטא היוהרה, אומר תמיד שאדם צריך להישמר מצרות נפשו. הייתי שם באיזה שלב בחיים, אני עכשיו מתעסק בעשייה, במוזיקה, בכל דבר שהוא חיובי. אני תמיד הייתי מלחין, לא כתבתי בכלא. התקופה הזאת גרמה לי לפריחה. הרי יש לך הרבה מאוד זמן לחשוב שם".
איך נראית שגרת היום שלך?
"הופעות, שירים, חתונות, אני כמעט כל היום או באולפנים, ולפני סינגל החדש 'תודה לך מאמי', אני רק מתראיין ומקליט, וכל היום שומע שירים, ובעשייה של הופעות".
אנשים מתייחסים אליך אחרת
"האמת שמתייחסים אלי רק במובן החיובי. ב-25 שנות הקריירה שלי, ועשיתי דבר או שניים בחיים שלי, אני יכול לומר שבאף חלק בקריירה שלי לא קיבלתי חום, חיבוק ואהדה ככה מהאנשים ברחוב ומהציבור. אין תגובות קשות. אפילו אחת לא נתקלתי עדיין". 
מה סוד החנינה מהנשיא, הרי הוא קיבל את שלך
"זאת בקשה שנייה שלי אליו. הראשונה לא התקבלה, והשנייה - אין הרחום והחנון לתת לו בינה ודעת ושהוא קיבל תפקיד והודיתי לו על כך. אני רוצה להופיע כסגירת מעגל בבית הנשיא".