כאשר גילי ארגוב מגיע לריאיון, תמיד ידוע שיקרה משהו טוב. אז גם הפעם הוא הגיע להתארח אצל אסי הג'וקר ב-104.5FM (רדיו צפון) וניפק פנינים כשסיפר על הגמילה, על הדרך החדשה, על האנשים שעזרו, ובכלל, נשמע כאילו עלה על המסלול. עוד סיפר, כפי שנחשף ב"מעריב" שאשתו נמצאת בהיריון בחודש השביעי וכי מחכה ומצפה להם עוד בן שאמור להגיח לאוויר העולם.



בכניסה לשידור, כאשר גילי ארגוב הגיע, הוא פתח דווקא בתקרית משעשעת בגללה הגיע באיחור ואמר: "אמא שלי אישה יקרה, אבל איך היא שולחת אותנו עם האוטו שלה בלי דלק? אין כמו אמא בעולם, אמא יקרה. אבל מה עם הדלק, כאילו, היא לא יודעת שאין דלק?". אסי הודיע לו חגיגית שהוא האשם, ולסיכום אמר הדוד שלו, אמנון, אחיו של זוהר ז"ל: "אם הוא קיבל ברכה בחיים שלו זאת אמא שלו ברכה, ועם אשתו ורד הוא זכה, זה כמו פיס בחיים".

איך היחסים עם ורד עכשיו?
"כמו כל זוג, אנחנו בני זוג אוהבים, בבית עם הילדה. עכשיו זה השלב שצריך להגיד תודה גם לארנון, דוד שלי. צריך להגיד לו תודה שהיה איתי בגמילה בתחילת הדרך, ולפרגן לבני פרץ ואייל גולן שעשו את המהלך האמיץ הזה ותרמו את הכסף. אני עכשיו אחרי ארבע שנים של ניקיון. לפני שנתיים הייתי כאן, אני נראה פי 10 יותר טוב. אנחנו אוטוטו בברית השני. אנחנו חודש שביעי עם בן".
איך אתם מתכוונים לקרוא לו?

"אמא שלי וגם ורד החליטו שהפעם הן יתנו את השם. נראה לי שהן רוצות לקרוא לו רפאל".

לאחר מכן, ורד ארגוב עלתה על הקו וסיפרה: "הכל בסדר. כרגע אמנון עוזר לנו הרבה ואני רוצה באמת להגיד כל הכבוד לבני ואייל, להגיד תודה רבה. לא ניצלתי את התקשורת מספיק כדי להגיד את זה. אני מקווה שעכשיו הוא יעבוד איתו יותר. אני בעדיפות שאמנון יעבוד וינהל את הכל". לאחר מכן סיפר גילי: "אנחנו חיים באהבה גדולה. היא אהבת חיי, החיים שלי. משוש חיי, אין דברים כאלה. כשהיא עזבה, הקירות בבית צעקו את השם שלה. בלעדיה הבית ריק בלעדיה, אני מתאבד בלעדיה. היא מקור הבית. אישה בונה אישה הורסת".



כזכור, ארגוב סיפר בעבר ל-TMI שיש לו עוד ילד, שחוגג בר מצווה: "יש לי גם ילד בן 13 שאמא שלו לא רוצה לתת לי להיפגש איתו".


מתי אשתך תלד את הילד השני?
“ממש בקרוב עומד להיוולד לנו הבן".

אוקיי, ואתה אומר: “יש לי עוד ילד סודי"?
“לא סודי; מנישואים ראשונים. לא זכיתי לראות אותו מאז גיל שנה".

ועכשיו הוא בן 13. חגג בר־מצווה ולא הוזמנתם?
“לא, לא הוזמנו".

למה?
“גרושתי לא מעוניינת בקשר איתנו".

למה, בגלל כל מה שעברת?
“לא, אין קשר למה עברתי או לא עברתי. אם אני מצליח יותר או פחות, אם אני בסדר או לא בסדר, גם אם אני אהיה מיליונר וגם אם אני... לא משנה מה. זה לא מעניין אותה, היא לא רוצה, היא לא רוצה קשר איתנו. פנינו לרשויות, פניתי לרווחה, פניתי לכל מיני עורכי דין. אנחנו לא בשום סוג של קשר. אין לי מושג מה איתם, אני לא בקשר איתם, והם לא מתקשרים אלי. אי אפשר להתקרב למה היא ישר מזמינה משטרות ומאיימת.

"פעם עוד היה לה מה לספר סיפורים, היום כבר אין לה כלום והילד גדול. אבל תראי, אם את כבר רושמת בכתבה על הילד, את יכולה לכתוב לו כאן שאבא שלו אוהב אותו מאוד, ושמאוד כואב לי ומצער אותי שלא נפגשנו. היא רצתה שהפגישות בינינו ייערכו במשרד קשר. אני לא נפגש עם הילד שלי במשרד קשר. אני עם הילד שלי יכול להיפגש רק בבית קפה, בקניון, בבית. אני לא נפגש עם משרד הקשר. משרד הקשר - שיפגשו עם האמא שלהם".