מהודו לגל גדות: סרט ההמשך לשובר הקופות "וונדר וומן" מעורר עניין רב ברחבי העולם, וכעת אנחנו זוכים לקבל פרט חדש ומסקרן על ההפקה המדוברת. השחקנית ההודית סונדריה שמרה אישרה בהצהרה רשמית כי היא הולכת לקחת חלק ב"וונדר וומן 1984" לצידה של השחקנית הישראלית.



"אני יכולה להגיד שזה חלום שמתגשם מבחינתי", כתבה כוכבת הסרט "Ranchi Diaries". "זה מלהיב לקחת חלק בהפקה כזו מדהימה, ולשחק את דמות החלומות שלי. תמיד חלמתי לגלם דמות כזו".



אם תהיתם מהו אותו "תפקיד חלומי" עליו מדברת שמרה, כנראה שתצטרכו להתאזר בסבלנות, כי לא היא ולא האולפנים חשפו במי מדובר. אך על פי ההודעה הנרגשת נראה שלא מדובר בתפקיד שולי אלא בדמות עם כוחות-על או יכולות מיוחדות, שככול הנראה כבר הופיעה במשך השנים בסדרת הקומיקס "וונדר וומן".







כזכור, לפני כחצי שנה פורסם כי כהמשך למסורת הפמיניסטית של הסרט, גם דמות הנבל המרכזית בו תהיה אשה - הדמות אותה המציא וויליאם מונלטון מרסטון, "צ'יטה" (Cheetah), שעברה ארבעה גלגולים שונים מאז שהופיע לראשונה בקומיקס "וונדר וומן" בשנת 1943. הדמות בסרט החדש תהיה מבוססת על הגרסה האחרונה של הדמות צ'יטה, ששמה האנושי הוא ברבדה אן מינרבה, כפי שמדווח אתר hollywoodreporter.com.



תחילה פורסם כי את הדמות תגלם השחקנית אמה סטון ששיחקה בשלל סרטים שהפכו לקלאסיקות, שרובם קומדיות, ולא סרטי אקשן ענקיים, כמו "סופרבאד", "בית השפנפנות", "ברוכים הבאים לזומבילנד", ו"באה בקלות", אך מאוחר יותר התגלה כי השחקנית דחתה את ההצעה. בתחילת החודש נודע כי מי שכן תיכנס לנעליה של צ'יטה, היא השחקנית קריסטן ויג, כוכבת תוכנית הטלוויזיה הקומית "סאטרדיי נייט לייב", והסרטים "מסיבת רווקות", "מק'גרובר" ו"הולך חזק: סיפורו של דיואי קוקס".