נכנעה ללחצים: הזמרת לנה דל ריי הודיעה בחשבון הטוויטר שלה כי הופעתה המתוכננת בישראל בשבוע הבא - מבוטלת. "מעריצי הישראלים והפלסטינים זכאים לאותו יחס. לצערי הרב, זה בלתי אפשרי לקיים את שני הביקורים, בהתחשב בהתראה הקצרה של הביקור שלי. לכן החלטתי לדחות את השתתפותי בפסטיבל מטאור, עד שאוכל לקיים הופעה גם לישראלים וגם לפלסטינים וכן גם למדינות נוספות באזור".



כזכור, הודעת הביטול מגיעה אחרי שגורמי bds, ביניהם חבר להקת פינק פלויד לשעבר, רוג'ר ווטרס הפעילו על הזמרת מכבש של לחצים. תחילה עמדה דל ריי מאחורי החלטתה להופיע בישראל והדפה את הודעות והקריאות לביטול האירוע, הסבירה כי לא מדובר בהחלטה פוליטית. ווטרס כתב בפוסט ארוך בעמוד הפייסבוק שלו, בסיומו כמובן אמר כי הוא מפציר בה וביתר המשתתפים לבטל, על אף שהוא בטוח שהישראלים משלמים לה יפה מאוד - מאחר והם ידועים בכך, ועל הדרך סיפק הערה אנטישמית.

דל ריי החליטה להגיב לווטרס והעלתה לאינסטגרם מכתב תגובה בו הודיעה כי ההופעה תתקיים, אך היא מבינה את הדאגה כלפי הפלסטינים, ולכן רצתה לעדכן כי במהלך ביקורה תבקר גם את העם הפלסטיני, תיפגש עם ילדים ישראלים ופלסטינים, וכי היא מעוניינת בשלום עבור שני הצדדים. כעת כאמור ביטלה הזמרת את שני האירועים המתוכננים, ובכך נראה שפעילי ה-bds הצליחו למנוע לא רק את ההופעה בפסטיבל "מטאור" אלא גם יוזמת שלום מבורכת.