בשנים האחרונות השמועות איתן נאלצה להתמודד חברת להקת ה"ספייס גירלס", מלאני בי, היו קשורות בעיקר לאיחודים מתוכננים של ההרכב ותככים בין הבנות. כעת, סיפור הרבה פחות נעים נקשר בשמה של חברת הלהקה המיתולוגית במסגרתו עובד לשעבר מאשים אותה באלכוהוליזם, בכך שהתחננה ממנו שיקנה עבורה קוקאין ובכך שהייתה מביאה גברים זרים לביתה בזמן שבנותיה נוכחות.



לפני כשבועיים מלאני בי עוררה לא מעט ביקורת כשחשפה בתקשורת כי היא מתמודדת עם ההתמכרויות לאלכוהול ולסקס בעקבות הפרעה פוסט טראומתית וכי בכוונתה להיכנס למוסד גמילה. בימים אלה היא נלחמת בבית המשפט בבעלה לשעבר, סטיבן בלפונטה, אותו היא האשימה בהתעללות פיזית ורגשית. הגרוש מבקש לקבל משמורת על בנותיה של הספייס גירל, אנג'ל בת ה-11 ומדיסון בת ה-6, ואף גייס לעזרתה את השמרטף שלה, ראסל אפדגרף, לעזרתו.



 

My baby girls,ahhh my 11 year old baby girl Angel (middle child syndrome,so they say) Cracks me up,but all my 3 beautiful girls respect and love each other implicitly and beyond they show me in there own award ways on a daily basis,but for me it’s the bigger picture for my 3 girls,life is tough and my girls have seen alot in life and had to deal with changes in circumstances, but one thing that has always been consistent in their life is ME there mother,the one that gave birth to them,breath!so it’s my duty as there mother to make sure they are grateful for the simple things in life and as kids be kids and play and have fun as much as possible,ok and yes not forgetting to appreciate the chief made plain spagbol for my babies at a fancy restaurant per my request!!!but most importantly as sisters I have to tell you they understand that there sisterhood relationship is so so so strong and soooooo important,even though Angels face says otherwise!!! #familygoals #morals #phoenixcomehome

A post shared by Scary Spice Mel b (@officialmelb) on


בעדותו סיפר אפדגרף על שימוש בסמים, גברים זרים בבית כשהיא עם הבנות ועל אלכוהוליזם: "אני זוכר שהיא ביקשה ממני קוקאין רגע לפני שילדה את בתה אנג'ל". עוד טען אפדגרף כי הזמרת הייתה אלימה כלפי בנותיה: "אנג'ל נכנסה לחדר שלי ואמרה שאמא שלה טילטלה אותה ודקרה אותה עם הציפורניים שלה".



"מלאני סובלת מבעיות אלכוהול רציניות. היא שותה מדי יום ומתעלפת. היא הופכת לרעה ותוקפנית ויורדת מהפסים עם ההתנהגות שלה", הצהיר הבייבסיטר." אני מאמין שמלאני לא יציבה מבחינה נפשית ושהיא סובלת מבעיות קשות במיוחד. אני לא מאמין שהילדים שלה בטוחים איתה. עד שהיא תקבל את העזרה שהיא זקוקה לה, הילדים חייבים להיות מוגנים".