מדוע מנעו מהציבור שקיבל כרטיסים להופעה של עומר אדם בקיסריה להיכנס? בית האופנה גולברי חגג אמש 40 שנה להקמתו, באירוע חגיגי שנערך בהשתתפות 4,500 איש, באמפיתיאטרון בקיסריה. האירוע כלל הופעה של אדם, תצוגת אופנה עם 40 דוגמניות מובילות, בראשן הפרזנטורית של המותג אסתי גינזבורג, שפתחה וסגרה את התצוגה ואף עלתה לשיר דואט עם הזמר, אך חלק ממי שקיבלו כרטיסים לא הורשו להיכנס לאירוע. 


ורדית ליפין קנתה כרטיס להופעה של אדם בקיסריה במסגרת מבצע של חברת "גולברי" אך גילתה להפתעתה שכניסתה נמנעה. "לפחות 150 איש נותרו בחוץ. סגרו אותנו כמו כלבים בטענה שאין מקום בהיכל. כנראה שחילקו להופעה כרטיסים בחינם ואלו שקנו כרטיסים עם מקומות מסומנים לא הוכנסו להופעה". 



"קניתי בגדים בגולברי כדי שאוכל ללכת לראות את ההופעה של עומר אדם", הסבירה ליפין. "אני בכלל לא צריכה את הבגדים. עדיף היה לי לקנות כרטיסים להופעה של עומר אדם לבד".

רשת "גולברי" מסרה בתגובה: "רשות הטבע והגנים מתנהלים במקום כרצונם והכניסו אנשים להופעה ללא אישור או תיאום עם חברת גולברי. יחד עם זאת החברה לוקחת אחריות על האירוע ותפצה את 50 האנשים שלא הוכנסו להופעה".



רשות הטבע והגנים הגיבו: "מדובר באירוע פרטי שהופק על ידי חברת הפקה פרטית ששכרה את המקום. ייתכן שמספר הכרטיסים שחולקו על ידי ההפקה היה גבוה ממספר המקומות באמפי".