מצדה בקיסריה: רגע אחרי ירידת תחרות השירה, המתמודדת שקטפה את הניצחון מכה על הברזל בעודו חם. מצדה איש ימיני, הזוכה הגדולה בתואר "תגלית השנה" בתוכנית הריאליטי המוזיקלי "אביב או אייל", עלתה אמש לבמה במסגרת הופעה של אייל גולן בקיסריה בה אירח את מירי מסיקה, וביצעה את השיר "טיפת מזל" של זהבה בן.


אייל גולן מממש את ההבטחה ומארח את מצדה איש ימיני, זוכת "אביב או אייל"

כזכור, בפרק הגמר של "אביב או אייל" ששודר ביום שלישי, נבחרה המשתתפת מצדה איש ימיני ל"תגלית השנה", עם 37% מהקולות למאשאפ של "אנא בכוח" ו"טיפת מזל".





במקום השני סיימה טיגיסט הנוק עם 36% מהקולות לשיר "Let it be". השתיים העפילו לגמר מהנבחרת של אייל גולן, בעוד שמהנבחרת של אביב גפן העפילו נעם בתן, שסיים במקום השלישי עם 27% מהקולות לשיר "הללויה", כשמוקדם יותר הוא ביצע את "יש לי סיכוי", ולינוי קנטור שהגיעה למקום האחרון עם "The power of love".



מצדה איש ימיני. צלם : אביב חופי
מצדה איש ימיני. צלם : אביב חופי



איש-ימיני, שזכתה במקום הראשון ובתואר "תגלית השנה" של התוכנית, תזכה בחוזה הקלטות, דואט ואירוח בהופעות של המנטור שלה, אייל גולן, והפקת קליפ מיוחד, ונראה שהיא כבר החלה לממש את הזכייה.



מצדה אמרה לאחר זכייתה כי "ההרגשה מדהימה, זה עוד לא נקלט לי. לא חשבתי שזה הולך להיות שלי. החיים אחרי הזכייה יהיו חיים רגילים, חוזרים לקרקע".