פעם הם היו שותפים למוזיקה וחברים טובים, היום הם כנראה לא יכולים לסבול אחד את השני. יואב אליאסי, הלוא הוא "הצל", פרסם אתמול פוסט בו הוא תוקף את הראפר סאבלימינל (קובי שמעוני), שתועד בהופעה כשהוא דוחף ילד שעלה לבמה לרקוד. 

"בדרך כלל אני לא מדבר עליו, ולא מוציא את הכביסה המלוכלכת שלנו החוצה למרות שהוא לא מפסיק, אבל הפעם הזדעזעתי", כתב אליאסי בעמוד הפייסבוק שלו. "הסרטון הזה הזכיר לי למה אני לא חבר שלו ולא שותף שלו יותר. ההתנהגות הזאת מהסרטון היא לא יוצאת דופן. הוא דחף את הילד הזה מהבמה בדיוק כמו שהוא דחף את כל מי שאהב אותו, עבד איתו, או לקח לו טיפה מהפוקוס". 
"בגלל זה אתה לבד היום מר סאבלימינל. הילד רק רצה לרקוד. תתבייש. מה זה אמן בלי הקהל שלו?".
 



הסכסוך בין השניים אינו חדש. לפני שנה וחצי תקף  הצל את חברו לשעבר על כך שאמר בראיון שהוא מוכן לשיר עם אביב גפן. "לא יאמן שזה האדם שהיה שותף שלי ואח שלי. הבן אדם שכל מה שעניין אותו זה האידיאולוגיה והמדינה והמסר, אותו אדם ציוני שצעק 'אני אמיתי ולכן העם איתי!'. מצחיק שכדי למכור כרטיסים להופעות הוא מכר ואת נשמתו לרשת וערוץ 2 ומעביר שיעור עלוב בצביעות וחנפנות. אם קובי של שנת 2000 היה מכיר את הקובי הזה הוא כנראה היה האויב הכי גדול שלו".





בראיון לפני יותר משנה למעריב, סיפר סאבלימינל על הפרידה מחברו לשעבר: "תמיד הייתי ותמיד אשאר ציוני נלהב. זה לא ישתנה לעולם. רק הדרכים שלי לבטא את זה משתנות מעת לעת. חוץ מזה, אני לא מעוניין לדבר על הצל. לא מעניין אותי לדבר על פוליטיקה, ואם את רוצה באמת לדעת, אני לא מתכוון להיכנס לפוליטיקה".