נערת הפלא אגם בוחבוט נבחרה לדבב סרט ילדים חדש הנושא את השם "הנסיכה הגנובה" והיא מבצעת את שיר הנושא שלו, "תצעק חזק". הזמרת הצעירה מספרת: "מאוד מחמיא לי שבחרו בי לתפקיד הראשי. אני ממש מתרגשת לקראת ההקרנה". מהקשבה לסינגל החדש שלה עולה שהיא סוללת את דרכה אל צמרת המיינסטרים הישראלי לאט ובטוח.



איזו חוויה הייתה לך?
"זאת הייתה חוויה מדהימה לעשות עוד דבר חדש וזה לדובב. היה לי כיף ממש ובהזדמנות זו אני חייבת להודות לצוות המדהים שליווה אותי והדריך אותי לעשות את זה על הצד הטוב ביותר".



מי זמרת השנה שלך?
"זמרת השנה בשבילי היא אריאנה גרנדה. אני ממש אוהבת אותה. היא זמרת מדהימה בעיניי. גם נטע ברזילי זמרת מאוד מיוחדת שעשתה דרך מהממת השנה ובדרך הביאה לנו את הזכייה באירוויזיון גאווה גדולה".





אופיר קידר - האחרון

איתן, אחיו של אופיר קידר, כתב את השיר, שחלקו שונה בעקבות מותו. אהבתי את השיר ואת הוויב של אופיר. אני מאמין שיש לו מקום חשוב בתקופה הזו. יהיה חכם מצדו אם יוציא אלבום משירי אחיו.

אני שואל אותו איך הייתה לדעתו השנה במוזיקה הישראלית והוא משיב: "שנה מאוד מעניינת עם הרבה פנים חדשות. יש ברדיו צימאון למוזיקה חדשה ואני שם לב לזה לפי מדד ההשמעות של 'האחרון'. דנה איבגי ודניאלה ספקטור, רותם שפי (שפיטה) ופלד עניינו אותי השנה. לצד הוותיקים כמו שולי רנד ואלבומו החדש והקאמבק של הג'ינג'יות שכדאי לשים דגש".




טלי רושה - ברגע הזה

את הסינגל החדש שלה הקליטה טלי רושה לייב והיא נהנתה מאוד להקליט עם נגנים מקצועיים. טלי כתבה את "ברגע הזה" על בחור שיצאה אתו והחליטה שהיא לא מעוניינת ואז התחרטה.

היא מספרת: "לא ידעתי איך לומר לו שאני רוצה אותו בחזרה אז כתבתי לו שיר. בזמן ההקלטות הבנו שחסר לו עוד בית אז גם הוספתי לו עוד בית".
מהקשבה לסינגל מצאתי בו השפעות ברורות של מוזיקת ג'אז, מה שהוסיף חן וקלילות נעימה. טלי מאשרת: "כן, אני מאוד אוהבת ג'אז. אני חושבת שג'אז זה מילה מאוד גדולה כי יש הרבה סוגים וז'אנרים והרבה זמרים גדולים ומוכרים הושפעו מג'אז גם שהם עצמם לא ג'אזסטים קלסים".




בני כץ - שדה פרחים

בני כץ מפתח תקווה שר וכותב מוזיקה הרבה שנים. הוא התכונן נפשית ליציאה לפנסיה במשך 10 שנים ולאחרונה הוציא סינגל חדש שני במספר שנקרא "שדה פרחים". הוא מספר: "השמעתי לכל מיני אנשים, קיבלתי פידבק מאוד חיובי, פניתי לאילן וירצברג שיעבד, מצא חן בעיניו והוא הסכים".

עוד הוא מוסיף: "אני אוהב מאוד את עירי פתח תקוה. לא מחליף אותה באף עיר אחרת". לטעמי, ההפקה שיצר וירצברג חיננית והשיר חמוד וכן, גם מעביר מסר: "ראיתי אדם מאושר בשדהו/ למה לא יוכלו כולם/ להיות כמוהו". משהו בתמימות הזו חדר את מעטפת הביקורתיות שלי.




ספיר מתתיהו - יש מחיר

"יש מחיר" הוא סוג של ואלס, אבל לא כזה שמתמסר למקצב העגול שהיינו מצפים לשמוע, אלא קצת נלחם בו. ספיר מתארת זאת כך: "יש בו תחושה של תקיעות, וזה מאפשר לטקסט לצוף מעליו ברכות. ההפקה של השיר היא קריסטלית, זאת אומרת שהסאונד זכוכיתי ויוצר דימוי של עולם שביר ומעוות". 

היא מעניינת, מרתקת ומעוררת בי צימאון. ספיר: "הייתי צריכה להחליט איך להגיש מילים עם משקל כזה מבלי ליצור כבדות. האינסטינקט הראשוני היה לשיר בחצי חיוך, וזה יצר קונטרסט מלחיץ שתפס אותי בבטן. כשאני מתחילה לפחד מהשיר, אני יודעת שזה עובד. הביצוע של השירה לא נועד להיות יפה, אלא להעביר צבע ואופי מסוימים. אני מאמינה שכשהאסתטיקה מוקפדת, המאזין ימצא בה את היופי".


מדור "המבקר" המלא יתפרסם ברשת מקומוני "מעריב"