נותן ברוק: הגיטריסט והמוזיקאי יהודה קיסר סיפר היום (חמישי) בתוכנית "הקבינט" עם רוני דניאל, אלון בן דוד ויואב לימור, על המופע החדש שלו שיתקיים במסגרת פסטיבל 'מוזות' שייערך בשוהם. "הפסטיבל מתקיים כבר 18 שנה ועושים מחווה להמון אמנים בארץ. הפעם הוזמנתי אני לנגן עם ההרכב שלי. נודע למארגנים שהייתי גיטריסט רוק בצעירותי ולכן הוחלט להקים את המופע הזה בו אחזור קצת לשורשי נעוריי ואנגן הנדריקס ולד זפלין".



"סולני להקות של פעם נהגו לחבוש כובע ובהשראתם גם אני מסתובב עם כובע כבר שנים", הסביר קיסר את הסיבה למראה הייחודי שלו. "כשהייתי בן 16 עוד היה לי שיער והייתי נראה כמו רוקיסט".





קיסר הצביע על הבעיה של היחס לאמנים הוותיקים בישראל: "שומעים אותי ברדיו כמעט בכל השירים הוותיקים. ניגנתי עם גדולי הזמרים בארץ. מנגד, אמנים ותיקים לא מקבלים יחס מתאים לחלקם בתרבות. כמוני גם מירי אלוני, גבי שושן ונחום היימן. נאלצתי להופיע בשווקים מחוסר עבודה. בשלב מסוים זה קסם לי והרגשתי שמגיע אליי קהל שונה שמחבק אותי ולכן אני ממשיך עם זה מדי פעם. אני גם מופיע עם אייל גולן לעתים אבל אחרי שליוויתי 50 שנה נגנים החלטתי שכעת אני רוצה להיות אמן מוביל בעצמי ולא לנגן לאחרים. הקמתי את הקיסרים ואיתם אני מסתובב בארץ".