כשאתה אחד הראפרים הכי מפורסמים בעולם, אתה עלול לעיתים לשלם על מעשיך מחיר אישי כבד, כפי שגילה דרייק על בשרו. בפברואר 2017, הזמר קיים יחסי מין עם דוגמנית כוכבת אינסטגרם בשם ליילה לייס בזמן שהופיע במנצ'סטר. לאחר המפגש המיני בין השניים, לייס רקמה לעצמה פנטזיה לפיה יש בין השניים מערכת יחסים. עם זאת, דרייק חשב אחרת, וכאשר לייס החלה לשלוח לו שלל הודעות, הראפר בחר להתעלם ממנה.



וכאן הסיפור מתחיל להסתבך. חודשיים לאחר התקרית, לייס הודיעה באינסטגרם שלה כי דרייק הכניס אותה להיריון, ואז נטש אותה. בהמשך הודיעה לזמר כי היא מתכוונת לחשוף שאנס אותה, ואם הוא רוצה שתשתוק, כדאי שישלם.





הזמר אומנם הודה כי קיים איתה יחסי מין, אך לדבריו הם היו בהסכמה. דרייק לא נכנע לאיומים, ולא שילם, וכעת, הגיעה הזמן של ליילה לשלם. עורכי דינו של הראפר הגישו תביעה לבית המשפט בה הם מאשימים את הדוגמנית בהונאה וגרימת מצוקה רגשית, וטוענים כי לייס ניסתה לסחוט את דרייק.



בנוסף, עורכי דינו של הזמר מוסיפים כי אין כל ראייה שתומכת בעובדה כי לייס הייתה בהיריון, ולמעשה גם אין שום זכר לתינוק שנולד. לפי התביעה, הדוגמנית סירבה לעבור בדיקת אבהות, אך עדיין דרשה כי ישלמו לה. דרייק לא נכנע – וכעת, תובע את הדוגמנית שכנראה הלכה – כמה צעדים רחוק מידי.