יש מקרים בהם כל מה שייכתב, לא יצליח להביע בצורה מדויקת את מה שמרגיש הלב. אחד המקרים הוא השיר החדש שיצא הבוקר לאביתר ואהוד בנאי, שני בני הדודים המוערכים במוזיקה הישראלית שעיצבו את הפסקול המקומי זה שלושה עשורים. השניים, שאמנם התארחו זה בהופעתו של זה, לא הקליטו שיר חדש ומקורי משותף עד עתה וכשזה קורה- הקסם מדבר בפני עצמו.
"אני כאן", הוא שם השיר שכתב והלחין בנאי והפיק מוזיקלית נאמנות אסף אמדורסקי. "האם החיים האלה שלי, האם אני בורח מעצמי, חסר זהות עקור או נטוע, לא שייך מעופף בחלל, מבקש מקום שלי אמיתי, פרחים בגינה, מפעיל מכונה", כך נפתח השיר בכתיבה ה"אביתר בנאית" הטיפוסית והייחודית, המגישה פרספקטיבה אחרת ומעניינת על החיים מנקודת מבטו של אביתר.


השניים ניגשו לשיר כשהם מנטרלים ומנתקים עצמם מכל אגו, גימיק או קיבעון יצירתי כלשהו ונתנו ללבם ונשמתם להישבות בקסמיה של המלודיה והליריקה המאוד נוגעות, נוגות וענוגות, שמוציאות מהם 100 אחוז כנות ו-0 אחוז מסחריות.
שלא תטעו, השיר הוא התגלמות המיינסטרים, וקרוב לוודאי שייחרש לא מעט ברדיו (ובצדק), אך הדרך בה הוא נוצר היא שמרגשת ומשרתת את המטרה של השניים יותר מאשר השלכותיה של התוצאה הסופית שהיא נעימה לאוזן ושובה את הלב מיד. לא מעט גם בזכות העיבוד הנהדר של אמדורסקי שממזג בין רוק עכשווי לרוק אייטיזי ניינטיזי ויוצר ארומה נהדרת של צלילים.