טקס פרסי המוזיקה האמריקאית, ה-American music awards התקיים אמש בלוס אנג'לס. המנצחת הגדולה של הטקס הייתה לא אחרת מאשר טיילור סוויפט, אשר גרפה לא פחות מארבע פרסים שונים כמו "אלבום הפופ/רוק הטוב ביותר", "הזמרת הטובה ביותר", "סיבוב ההופעות הטוב ביותר" והחשוב והמרכזי שבהם - "פרס אמן השנה". בעצם זכייתה הפכה סוויפט לאמנית המחזיקה בארסנל הפרסים הכי גדול בתולדות הטקס, שיא שהיה שייך עד כה לזמרת המנוחה וויטני יוסטון. 




הקהל המשולהב הריע לזמרת שמצידה הודתה לו ולצופים בבית על שבחרו בה וקראה לציבור ללכת להצביע בבחירות אמצע הקדנציה בארצות הברית. זוכים נוספים בטקס היו קמילה קבלו, שזכתה בפרס "האומן החדש הטוב ביותר", פוסט מלון, שזכה בפרס אמן הפופ /רוק הטוב ביותר,  חאליד, שזכה בפרס אמן הסול/ אר.אנ.בי, הראפרית קארדי בי שזכתה בפרס "האמנית המבטיחה של השנה" וקארי אנדרווד שזכתה בפעם ה-13 בפרס "אמנית הקאנטרי הטובה ביותר".
 


רגע מרגש בערב נרשם כאשר הראפר המנוח אקסטנשן שנרצח בפלורידה לפני שלושה חודשים זכה בפרס אמן הסול/אר.אנ.בי. אמו של הראפר בן ה-20 קיבלה את הפרס בשמו והודתה למעריצים על כך שהם זוכרים אותו. בטקס נערכה גם מחווה לאמנית הסול הגדולה ארית'ה פרנקלין, שהלכה לעולמה לפני חודשיים בגיל 76, כאשר מחרוזת משיריה בוצעה על הבמה. על החלק האומנותי של הטקס הופקדו טייילור סוויפט, ג'ניפר לופז, מריה קארי ומיסי אליוט

טיילור סוויפט מופיעה בטקס פרסי המוזיקה האמריקאית. צילום : רויטרס
טיילור סוויפט מופיעה בטקס פרסי המוזיקה האמריקאית. צילום : רויטרס