בן סטילר הוא לא דמות שמוזכרת יותר מידי בהקשרים מוזיקליים, אבל לכל דבר יש פעם ראשונה. מסתבר שלקומיקאי האמריקאי המוערך יש שורשים בתעשיית המוזיקה. כשלמד בתיכון בניו יורק היה חבר בלהקה בשם Capital Punishment, ובחודש הבא – 36 שנים אחרי שהוציאו את אלבום הבכורה שלהם, ישחרר ההרכב אלבום נוסף.
ההרכב מעולם לא הופיע, ושחרר בשנת 1982 אלבום בשם ‘Roadkill’ שיצא בכאלף עותקים, שאפילו לא נמכרו אלא חולקו לחנויות תקליטים בניו יורק ללא עלות. סטילר, שניגן בהרכב על התופים, סיפר למגזין "הרולינג סטון" לפני כחודשיים כי היה מאוד לחוץ בזמן הקלטות האלבום. "לא הייתי נגן תופים טוב כל כך" סיפר. "אם תאזינו לאלבום תוכלו לשמוע את זה. למעשה, אתם אפילו לא צריכים להקשיב בקשב רב כדי לשמוע כמה גרוע הייתי". 
האלבום החדש שייקרא - ‘This Is Capital Punishment’, יצא במהדורת ויניל ב-23 בנובמבר לכבוד יום חנויות התקליטים, ויימכר ב-1500 עותקים בלבד. מעריצי בן סטילר – אל תפספסו!

ה"מכשיר" החדש של מדונה מעורר הדים ברשת
מדונה היא כבר מזמן לא רק זמרת, אלא גם אשת עסקים - כשהפעם היא מנסה לשווק למעריציה מכשיר חדש שאמור לעשות מסאז' לפנים. הבעיה היא שהמכשיר הקטן, שנמכר תמורת לא פחות מ-152 פאונד, 725 שקלים בשבילכם, מזכיר מאוד בעיצובו – צעצוע מין, ומי שהבחינו בעניין הם כמובן הגולשים שלא היססו לומר בפומבי מה הם חושבים על המוצר.
"אני אוהב את מדונה, אבל אולי כדאי שמישהו יגיד לה שהמכשיר הזה נראה כמו ויברטור?" כתב אחד ממעריציה. מעריצים רבים אחרים, היו משוכנעים שמדובר במכשיר מיני, וציינו שהניחו שזו מטרתו רק בגלל שהם מכירים את מדונה. מעריצים אחרים מנגד, הביעו תסכול ותהו למה מדונה עובדת על מוצרי טיפוח לפנים ולא על מוזיקה חדשה – מה שנכון, נכון. 
 
פרויקט 72, והשבוע: ארז לב ארי!
פרויקט שבעים וּשתיים הוא יוזמה שלנו - eco99fm, שמטרתה לעשות כבוד לאומנים ישרֶאלים חדשים. בכֿל סוף שבוע, וּלְמשך שבעים וּשתיים שעות בלבד, יעלה לַאתר וּלְאפליקציית eco99music פלייליסט של שירים נבחרים של אומן אחד. בסוף השבוע הזה, ארז לב ארי והחליפות בפרויקט מחווה לאריס סאן.