"הזמר הלאומי" הוותיק, שלמה ארצי, הופיע הערב (שבת) באמפיתיאטרון בקיסריה, אותו הוא מכיר כל כך טוב. במהלך ההופעה, התייחס ארצי לזיו חג'בי ז"ל, שנרצח בפיגוע הירי באזור התעשייה בברקן. חג'בי היה אמור לחגוג היום את יום הולדתו, וארצי אמר כי הוא רוצה להקדיש לו ולמשפחתו האבלה שיר לעילוי נשמתו. לאחר מכן, החל לשיר את "אחרי הכל את שיר", בביצוע מרגש שסחף אחריו את הקהל. 



זיו חג'בי ז"ל נרצח בפיגוע הירי האכזרי ע"י המחבל אשרף נעאלוה, אחריו מתנהל בימים אלו מצוד של כוחות הביטחון. ביחד עמו, נרצחה גם קים יחזקאל-לבנגרונד ז"ל, לאחר שנכפתה באזיקון לכיסא. בפיגוע הקשה נפצעה באורח בינוני שרה וטורי, שפונתה לבית החולים ומאוחר יותר שוחררה.



אביו של חג'בי, חזי, סיפר ל"מעריב" כי "הוא אמור היה לחגוג יום הולדת. מדובר באבידה לכולם, למי שהכיר אותו ולאלה שלא. מלח הארץ, אבא טוב, ילד טוב ומסור, בעל מסור. הוא גדל והתחנך בקיבוץ דורות ועבר איתנו למושב ניר ישראל, בו אנחנו חיים כיום. זה אסון גדול עבור כולנו".



היה אמור לחגוג את יום הולדתו. זיו חג'בי ז"ל. צילום: פייסבוק


אמו, איריס חג'בי, סיפרה כי "הוא אהב את החיים ואת העבודה שלו. הוא השאיר שלושה ילדים קטנים ואישה מקסימה. למה אני צריכה לקבור את הבן שלי בגיל 35? מה עשיתי רע בחיים שלי? מה תגיד אשתו לילדים - תאומים בני 7 וילד בן 4? עכשיו אין להם אבא. כששמענו על הפיגוע בברקן התחלנו לבדוק טלפונים. התקשרתי אליו, הוא לא ענה. התחלתי להיכנס ללחץ והבנתי שהרע מכל קרה כשהתקשרנו ל"בילינסון" ואמרו שהביאו רק את הפצועה".

חבריו של חג'בי התקשו לעכל את האסון. "שלחנו לו הודעות והוא לא ענה", סיפר אחד החברים. "הוא היה אבא למופת, בעל נפלא, איש צנוע ושקט. הוא לא חשב שמדובר באזור מסוכן".