חוזרים לשדה 21

מחול 

הזדמנות אחרונה העונה לצפות ביצירתם של אוהד נהרין ורקדני להקת בת שבע .
 

אוהד נהרין ולהקת בת-שבע פתחו את השנה ה-50 של פסטיבל ישראל עם בכורה עולמית ליצירה שדה 21. ביצירה רוקדים 18 רקדני הלהקה, אשר שותפים לתהליך היצירה, בניית החומרים והחשיבה על העבודה. היצירה,שמוקדשת לנועה אשכול, כיכבה לאחרונה בסיור יובל החמישים של הלהקה בארצות הברית, שם זכתה לביקורות מהללות. הניו יורק טיימס כתב: "נהרין ובת-שבע בשיאם – מדהימים,  מהפנטים, קדחתניים, שמימיים." אל תחמיצו.

ראשון ב-21:00, שני ב-19:00 וב-21:00, שלישי ב-21:00. לכרטיסים ולפרטים נוספים: 03-5171471 או www.batsheva.co.il   
רק רגע
אירוע
 
סדרת אירועי האמנות בחללים לא שגרתיים, חוזרת לתל אביב
 
“רגע אחד”, מעבדת תרבות בבניין העיריה חוזרת זו הפעם השנייה, והופכת את בניין עיריית תל אביב - יפו, לחלל אמנות ענקי, בו יופיעו אמנים ואומנים, פרפורמרים, צלמים, סופרים, מוזיקאים ורקדנים. בין המופעים - גבע אלון במופע חדש,  סדנה עם אנסמבל ציפורלה, השקת פלטפורמת מוזיקה של קותימן, סדנת צילום עם אלכס ליבק, סיורים ועוד.



  גבע אלון במופע חדש, פרויקט רגע אחד. צילום: ניב נתנאלי
יום חמישי החל מ-19:30, בבניין עיריית תל אביב – יפו, מרכז ענב (על גג גן העיר) ובגבירול (אבן גבירול 108). הכניסה חופשית.
הומור בשירה
תיאטרון :מחווה לויסלבה שימבורסקה

"שימבורסקה ממחישה בשלמות את משימתו היסודית של האמן, מעמיק ונוקב ככל שיהיה: לשעשע את הקורא...  זו היא שמצחיקה אותי ומעשירה את חיי...” (וודי אלן). רוני סומק ,יהודית רותם, רפי וייכרט ומירי פז יערכו ערב מחווה למשוררת במלאות שלוש שנים למותה. שירתה של שימבורסקה עוסקת בזמן, בהיסטוריה, בקוסמוס, ביחס האדם לסובב אותו, בעולם ומלואו. היא עסקה בנושאים רציניים, פוליטיים, אבל לא ויתרה על הומור ואירוניה. ועדת הנובל שהעניקה לה את הפרס כינתה אותה “מוצרט של השירה.”



ויסלבה שימבורסקה. צילום: גדי דגון

9.3 ב-20:00, בקפה תיאטרון הקאמרי בתל אביב