טלוויזיה


מגלה הכל


הג’ינקס, מיני-סידרה תיעודית חושפת אחת מהדמויות המסתוריות ביותר בארה”ב


רצף מסתורי של מקרים כיוון את המשטרה אל רוברט דֶרְסְט, מיליונר ניו-יורקי שהואשם בשלוש רציחות: ב-1982 נעלמה אשתו היפה; ב-2000 נרצח עד מרכזי בתיק בבוורלי הילס ולאחריו מבותרת גופת שכנו בטקסס. דרסט מעולם לא הורשע. מבריק, מתבודד, ונמצא כל העת תחת עינה הבוחנת של התקשורת – הוא שמר על שתיקה. עד עכשיו. סידרת המתח התיעודית, מאת אנדרו ג’ארֵקי, במאי הסרט ‘לתפוס את הפרידמנים’, חושפת את המידע שהיה קבור זמן רב.



ערוץ yes דוקו החל מיום ראשון, ה- 29.3, מדי ערב, בשעה 22:00 וב-VOD.



ילדים
איך אופים מצות - יום כיף בהפניניג המצות בכפר חב"ד


קבוצות רבות ומגוונות מכל שכבות הציבור ובמיוחד ילדים באים מידי יום לצפות מקרוב בתהליך אפיית המצות העגולות והמהודרות הנעשות בעבודת יד מלאה ללא מגע מכונה במאפיית המצות בכפר חב"ד. ריח המצות הנאפות בתנור האבן הגדול מתערבב בריח הבצק הטרי ויחד עם בליל קולות השמחה והשירה הם מעניקים חוויה שלא במהרה תשכח. במקום גם פינת חי, ודשא רחב ידיים.



08:00 - 20:00, שישי עד 12:00. אין צורך לתאם ביקור, והסיור אינו כרוך בתשלום. טלפון לפרטים 03-9606459. ניתן לרכוש במקום את המצות ,כולל באריזות של 3 מצות לליל הסדר. לתיאום ביקור בבית הרבי בשילוב סיור בכפר חב'ד במשך השנה 03-9606402.




ילדים בכפר חב"ד עם מצות



קולנוע


הגיבור האחרון - ג'ף ברידג'ס, בן בארנס וג'יליאן מור מככבים בסרט הפנטזיה הבן השביעי


הבן השביעי מספק אסקפיזם מושלם לכל מי שמפלל בימיים אלה לקסם. זהו סיפור על אבירים אצילים, כוחות רשע, קסמים והבן השביעי. לוחם בעל כוחות על מיסטיים (ג'ף ברידג'ס), יוצא למסע כדי לאתר את הגיבור האחרון על פני האדמה - הבן השביעי - תומאס (בן בארנס). האתגר הגדול הראשון של תומאס מגיע כאשר מלכין הרעה (ג'יליאן מור) בורחת מהכלא, בזמן שמחנכו נמצא הרחק והוא נותר לבדו להילחם מול הכוחות הרעים.




אסקפיזם מושלם. ג'וליאן מור ב"הבן השביעי". צילום: יח"צ