מבט אינטימי: אמנות


׳קרוב יותר׳, תערוכת יחיד של יוסי מרק, תיפתח השבוע בגלריה שלוש. מרק מצייר את האנשים הקרובים אליו. בציורי שמן ואקריליק, לצד רישומי עפרון, הוא תר אחר האינטימיות, לאו-דווקא זו המציגה את הגוף במלוא תפארתו – אך גם לא זו העוסקת בעור הזרוע בנגעי הזמן. 

האינטימיות נרקמת בחוטים דקים וכמוסים, במחוות של קרבה גופנית ומנטלית שבין הדמויות לבין עצמן ובינן לבין זולתן. 

גלריה שלוש לאמנות עכשווית, תל אביב, פתיחה רביעי ב - 20:00.

 


יצירה של יוסי מרק מהתערוכה

 
נוסטלגיה לאומית: תערוכה
 
תערוכה חדשה במוזיאון ישראל מספרת את סיפור השנה בה נפתח המוזיאון. מה היו החפצים הביתיים ששימשו את הישראלים ב-1965? אילו עבודות אמנות הוצגו בשנה זו? מי היו האמנים שעיצבו את פני האמנות ב-1965? איך נראתה ישראל באותה שנה? 
 
מרהיטי “הזורע” לאלבום הסולו הראשון של יהורם גאון, בית האופנה ‘משכית’ ליומני כרמל וסרטונים ביתיים - מוזיאון ישראל עורך מסע בזמן, המעניק מבט מפתיע ומסקרן על ההוויה הישראלית אז וגם היום.

פתיחה 31.3, מוזיאון ישראל' ירושלים.
תמונות מכאן ומשם: אמנות
 
יריד הצילום Tel Aviv Photo נפתח השבוע ב’עזה 13’ ביפו. זו השנה החמישית בה מתקיים יריד הצילום התל אביבי, שמעניק הזדמנות לצלמים צעירים וותיקים לחשוף ולמכור את צילומיהם לקהל הרחב. 
 
במציגים הפעם בין השאר אלכס ליבק, המתעד את החברה הישראלית השסועה בדרכו הייחודית, איתן ויתקון בסדרת צילומים פוסט-אפוקלפטיים של תל אביב תחת מלחמה, מירב בן לולו בפרויקט דיאלוג עם עולם האופנה, תערוכת יחיד לצלם הבלגי לוק דראטוואה, ועוד הרבה. 

הכניסה חופשית! היום בין 10:00-16:00, מחר בין 10:00-19:00. מתחם עזה 13, יפו.