מי רצח את הילדים

קולנוע
טום הארדי, גרי אולדמן ונומי ראפאס מככבים  ב'ילד 44', סרטו של דניאל אספינוזה על פי רב המכר מאת טום סמית.

סוכן אידיאליסט בשירות החשאי הסובייטי, בתקופת משטרו של סטאלין, נשלח לחקור סדרת רציחות של ילדים. אבל המשטר מסרב להכיר באפשרות שרוצח סדרתי פועל בתוך המדינה  וככל שהרמזים מתחילים להצטבר, כך גם גובר אצלו החשד שאנשים רמי דרג בשלטון קשורים ישירות לפרשה. סרטו של דניאל אספינוזה, 'ילד 44', המבוסס על רב המכר מאת טום רוב סמית, מוקרן בישראל החל מהשבוע.
מציירים שיר
מופע
'ספר הסקיצות הגדול' יושק במהלך מופע של ערן צור במפגש השני בסדרה ‘מילים.שירים.מילים’ בבית אריאלה בתל אביב, ייערך אירוע ההשקה הרשמי של ‘ספר הסקיצות הגדול’ של חגי מרום. ערן צור יבצע את שיריו, 12 מאיירים ומעצבים יאיירו אותם במהלך הביצוע, והקהל יוכל לצפות בתהליך על גבי מסך. 
יום ראשון, ב-19:30, בית אריאלה, תל אביב. מחיר כרטיס: 60 ₪ 
(40 ₪ למחזיקי “דיגיתל”).
סרטי פעולה
קולנוע
פסטיבל אקטיביזם וזכויות אדם ביפו ובסינמטק תל אביב
אירועי פסטיבל סולידריות 2015, שיתקיים בתיאטרון יפו ב-30 באפריל ובסינמטק ת”א בימים 1–3 במאי, מבקשים להעניק הכרה פוליטית, תרבותית ואמנותית למאבקים השונים, ובו בזמן לחברם למהלך כולל אחד. גולת הכותרת של הפסטיבל ופתיחתו הרשמית תהיה הקרנת סרטו של קן לואץ’ ‘הרוח של 45’ (The spirit of 45).

בתיאטרון יפו, תיפתח תערוכת צילום ‘קיץ 2014’ של קבוצת אקטיב סטילס, בשבת יתקיים אירוע מצלמה משנה מציאות, שבו יוקרנו סרטים שנעשו בשיתוף עם צלמים וצלמות פלסטינים המתנדבים בפרויקט ‘חמושים במצלמות’ של ארגון בצלם, ועוד. כרטיסים ניתן לרכוש באתר סינמטק ת”א: http://www.cinema.co.il/
יכולת מדהימה
מחול

תיאטרון מחול הארלם חוזר לישראל עם תוכנית חדשה לרגל ציון 45 שנות פעילות תיאטרון מחול הארלם, תגיע להקת המחול הידועה מניו יורק לארבע הופעות בתל אביב במסגרת סדרת המחול במשכן. היצירות בתוכנית שתועלה בארץ הן של כוריאוגרפים מהשורה הראשונה: אלווין איילי, יוליסס דאב, דארל גרנד מולטרי ורוברט גרלנד. תיאטרון מחול הארלם מציג עושר סגנוני, טכניקה מעולה של הרקדנים ותוכנית סוחפת. 
תיאטרון מחול הארלם במסגרת הסדרה מחול במשכן, החל מן 10.06 בבית האופרה המשכן לאמנויות הבמה בתל אביב