תערוכה של האמן הפולני פאבל קובלסקי מתמודדת עם ההיסטוריה המשותפת של הפולנים והישראלים


קובלבסקי מציג לראשונה בישראל את תערוכתו ‘עוצמה ויופי’, המאפשרת מבט צלול לתוך עיניהן של נשים צעירות ויפות, שדמותן נעלמה אל תוך תודעת הפחד והסכנה שליוו את חייהן בתקופת מלחמת העולם השנייה. בתערוכה מציג קובלבסקי עשרה הדפסים גדולי ממדים של צילומי דיוקנאות של נשים שחוו את השואה על בשרן, שרדו אותה, הקימו משפחות ונפטרו כשהן משאירות אחריהן דור שני המתמודד עם טראומת המלחמה האכזרית. קובלבסקי מציב את הדמויות כישויות מיתיות ומטפל בהן בעדינות ובאסטטיות נוגעת ללב. אוצרת כילי קורן.

פתיחה 23.4, בית האמנים ע”ש זריצקי, רחוב אלחריזי 9, תל אביב.

הפרויקט של קוקה-קולה ZERO ואמן הרחוב פילפד עולה על שלטי חוצות 
במסגרת ZERO Makes The City Come Alive, קוקה קולה ישראל בשיתוף עם אמנים וסטודנטים לאמנות מבצלאל, ייצרו קולקציית ציורים אומנתיים במרחבים אורבניים ועל שלטי החוצות ברחבי הארץ במהלך אפריל.  בנוסף תתקיים בין התאריכים 19-20.4 תחרות אמנות רחוב, במסגרתה יתאפשר לסטודנטים מהאקדמיה לאמנות ועיצוב “בצלאל” לשלוח את יצירותיהם ל- “רובוט גרפיטי” מיוחד, ראשון מסוגו בעולם, אשר ידפיס את יצירות האמנות 


פרוייקט אמנות אורבנית של קוקה קולה זירו
עבודות של משה קופפרמן וסיגלית לנדאו, בתערוכה מאוסף יגאל אהובי
לנדאו וקופפרמן מבטאים בעבודותיהם המוצגות בתערוכה את הקיבוציות והישראליות. העבודות עוסקות במערכתיות, באקספרסיביות, בסדר ומקצב, והצגתן המשותפת מציעה מבט חדש על מקומה של האמנות בחיינו ועל האופן בו צומחת האמנות בסטודיו האמן. במסגרת התערוכה יתקיימו מפגשים של שיח גלריה והרצאות.

הגלריה האוניברסיטאית לאמנות ע"ש גניה שרייבר, אוניברסיטת תל-אביב, כיכר אנטין, חיים לבנון פינת איינשטיין,
 טל. 03-6408860, פתיחה: יום שישי, 17.4.2015, 11:00, נעילה: 14.8.2015