"אני רואה עיבוד כניסיון לשמור על המהות ועל כמה שיותר חלקים בטקסט כמו במקור, במחזה חולה אהבה בשיכון ג' השוני הוא בעיקר במבנה ,בחיבורים בין המעמדים ובהתאמתם לבמה, השתדלתי ואני חושב שהצלחתי שהסצנות עצמן כמעט ולא ישתנו".
"אני רואה עיבוד כניסיון לשמור על המהות ועל כמה שיותר חלקים בטקסט כמו במקור, במחזה חולה אהבה בשיכון ג' השוני הוא בעיקר במבנה ,בחיבורים בין המעמדים ובהתאמתם לבמה, השתדלתי ואני חושב שהצלחתי שהסצנות עצמן כמעט ולא ישתנו".