האם זה הסוף? - מחול

להקת בת שבע מעלה את 'עבודה אחרונה' מאת אוהד נהרין
בכורה עולמית ליצירתו של נהרין 'עבודה אחרונה', במרכז סוזן דלל ביום שני. בעבודה ממשיכים הרקדנים לחקור את תנועת הגוף כביטוי ההומני והמסעיר ביותר של אמנויות הבמה, ולעבד את המנעד הגדול של התחושות והרגשות לאירוע בימתי. משתתפים רקדני הלהקה, מוזיקה מקורית: גרישה ליכטנברגר, תאורה: אבי יונה בואנו (במבי), עריכת ועיצוב פסקול: מקסים וואראט, עיצוב במה: זוהר שואף, עיצוב תלבושות: ארי נקמורה, אסיסטנטים לאוהד נהרין ומקסים וואראט: אריאל כהן, גיא שומרוני. 

משך העבודה: 65 דקות ללא הפסקה.  החל מ- 1.6 ב- 21:00 ועד לסוף חודש יולי. כרטיסים בטלפון: 03-5171471.
מאירים את ירושלים - חיי תרבות
פסטיבל האור השנתי מביא לבירה אמנים מוכרים מרחבי העולם
מיצגי הפסטיבל והאירועים יתרחשו בעיר העתיקה. עשרות מיצגי וידאו ואמנות ייחודיים, מישראל ומרחבי העולם יחכו לקהל בפסטיבל האור הבינלאומי, שמוקדש השנה לעבודות עכשוויות של אמנים ישראלים ובינלאומיים שיציגו כ-30 מיצגים באתרים מרכזיים ובפינות נסתרות ברובעי העיר העתיקה בירושלים. 
בין המיצגים הבולטים - גשר המיתרים יואר במיצג דינאמי המשלב תאורה ומוזיקה, האמן צדוק בן דוד מציג עבודת פיסול ייחודית המשלב הקרנת אור על החומות, ביביגלו הצרפתי מציג איגלו העשוי מ-250 מיכלים ממוחזרים ויער של דגים מוארים. Ring, ging, bling, מיצג של תעתועי אור וצבע מאוסטריה יוצב בתוך מערת צדקיהו ועוד ועוד.
גרובי - פסטיבל
כל מי שמתגעגע לסיני, מוזמן לרדת לפסטיבל המשלב אווירת חופש ומוזיקת עולם
פסטיבל גרובסטוק יפתח את שעריו ב-5 ביוני, החל מהשעה 15:00, למשך יומיים שלמים בחאן השיירות רמת נגב, לצד נופיו המדברים של הר הנגב עם מופעי מוזיקה ייחודיים, מגוון אטרקציות לכל המשפחה, מתחם פעילויות לילדים ואפשרויות לינה והארחה. 
בין האמנים שיופיעו בפסטיבל, דודו טסה המתחבר לסבו דרך מוזיקה עיראקית שורשית, הרכב האחיות החדש, A-WA - בשירי עתיקות מאת נשות תימן, שי צברי ונבחרת הגרוב של המזרח התיכון עם מופע המטשטש את כל הגבולות המוכרים בין מזרח למערב ובין אינדי למיינסטרים. יוסי פיין במופע המשלב מסורות ומקצבים אפריקאים מארח את מארק אליהו, נגן הקמנצ’ה הידוע בנגינה מן המזרח. לירון עמרם והפנתרים השם החם בסצנת הגרוב התימני העכשווי, מארחים את יהודה קיסר, במופע המשלב מוזיקה תימנית שורשית, רוק, אלקטרוני ונגיעות של רגאיי. 
חוץ ממוזיקה הקהל יוכל לבלות במתחמי ילדים ולצאת לטיולים מודרכים בסביבה.
אתר הפסטיבל: www.groovestock.co.il