יאנה יוסף לא מבזבזת זמן, ובחודש השישי להריונה הראשון קטפה קמפיין למותג בגדי ההריון "רמי לי״.
בפעם הקודמת שהפרזנטורית של "רמי לי", ליאל דניר, התייצבה על סט הצילומים של החברה, היא נזקקה למעט עזרה, כשעל הסט החליטו לדחוף לדניר כרית מתחת לבגדים כדי להגדיל לה את הבטן. יוסף לא הזדקקה לשום כרית או אביזרי עזר, כשהתייצבה במלוא הדרה עם בטן פוטוגנית של חודש שישי.
יוסף מצפה לבת בכורה לה ולבעלה ציון ברוך. על הסט, ביקשה יוסף ארוחת צהריים כשרה. אבל חוץ מדוגמנות, יוסף גם מתכננת לפתוח בקרוב עסק משלה: אתר למכירת בגדים צנועים. מי שעברה בשנים האחרונות תהליך גיור, עשתה כנראה את המהפך המושלם.

קצת לפני הראיון, התחוללה דרמה קטנה על הסט. כשהצילומים היו אמורים להתחיל, גילו לפתע כי סט החזיות של יוסף, שכמובן הכרחי לצילומים, נשכח בבית. מה שגרם לכל העניין להתעכב עד שהפריט הגיע ליעד. ולא ששלחו עוזר הפקה להביא את הכבודה. הפרזנטורית עצמה עצרה הכל, נסעה הביתה והביאה את הפריטים החסרים. אחרי שעה וחצי של הפסקה, הצילומים התחדשו.
על ההריון היא אומרת שהוא ״עובר מושלם, אני נהנית מכל רגע. זה גורם לי להסתכל על הכל בפרופורציה אחרת. כיף גדול".
איך ציון מתפקד?
״ציון יהיה אבא נפלא. הוא תומך, מתעניין ומעורב. כמו שהוא בחיי היומיום שלנו".

חשבתם כבר על שמות?
״אנחנו מגלגלים כל מיני רעיונות בראש, והם מן הסתם יישארו אתנו".
לא מזמן אמרת ששילמת מחיר גבוה על הסלבריטאות. למה את מתכוונת?
״הכוונה הייתה שלפעמים אתה מאבד את הפרטיות והאנונימיות שלך, בזמן שאתה הופך להיות מוקד עניין בקרב הרבה מאוד אנשים".
אבל תראי איך את נהנית מזה. קוטפת קמפיינים שמכניסים אחלה כסף.
"ברור. הצד של העבודה הוא מעולה, הבעיה שאנשים נכנסים לך לחיים האישיים, דוחפים לך מצלמות לפנים כשאתה יוצא מהבית. יש דברים פחות נעימים במקצוע הזה״.
איך זה לעשות קמפיין כשאת בהריון מתקדם? במה זה שונה מקמפיינים אחרים שעשית?
״כיף לעשות קמפיין כשאני בהריון מתקדם, כי ההתרגשות היא כפולה. גם עצם העשייה וגם עצם המהות והמשמעות. אין שוני מקמפיינים אחרים, מפני שמידת המקצועיות, הרצינות והאחריות צריכה להישמר בכל מקרה. לשמחתי, יש מסביבי צוות של אנשים נפלאים שעובדים איתי וזה מקל עלי״.
בגיל 18 התחלת תהליך גיור והפסקת באמצע עם כעס על הממסד הרבני. לאחרונה סיימת את תהליך הגיור השני. במה הוא היה שונה מהראשון? או שאת השתנית?
״אני חושבת שההבדל המרכזי הוא באמת בגיל ובבגרות. אין ספק שגם אני השתניתי והתבגרתי עם הזמן״.
מה הקטע של האתר החדש שאת עומדת להקים, ולמה דווקא לבוש צנוע?
״כרגע עוד מוקדם לדבר על זה. כשיהיה לי מה להרחיב בנוגע לאתר, אני מבטיחה לעשות זאת. בינתיים רק אספר שמדובר באתר מכירות אונליין לקו אופנה שאליו אני מתחברת, שהוא אכן לבוש צנוע ומכובד״.