מאות שחקנים, אמנים, אנשי רוח ומשפחה הגיעו היום (רביעי) לתיאטרון ה"בימה", שם התקיים טקס ההאשכבה של השחקנית והזמרת רמה מסינגר, שהלכה אתמול לעולמה בעקבות מחלה קשה בגיל 46. 



ארונה של מסינגר הוצב בתיאטרון הבימה בו שיחקה שנים רבות ומאות חברים באו להיפרד. שחקני תיאטרון עומדים במשמר כבוד לכבודה.



בפתח הטקס נשא דברים חברה הטוב של מסינגר, השחקן שמואל וילוז'ני, אשר שהה לצד מיטתה ברגעים האחרונים.  עוד נשאו דברים מנכ"ל משרד התרבות והספורט, יוסי שרעבי, בשמה של השרה מירי רגב, המנהל האמנותי של תיאטרון הבימה, יוסי רונן, יו"ר אמ"י דפנה ארמוני, חבריה של מסינגר, השחקנים שרית וינו אלעד ואלון אופיר, מנכ"לית תיאטרון בית לסין ציפי פינס, חני נחמיאס ודניאל סולומון.






עולם התיאטרון באבל. מלמעלה: גיא זוארץ מנחם את בעלה של רמה מסינגר והשחקנים אבי גרייניק ושלמה וישינסקי. צילומים: אבשלום ששוני


מסינגר שיחקה בתפקידים רבים בתיאטראות שונים בישראל, בעיקר ב"הבימה", בהצגות כמו "כנר על הגג", שלוש אחיות" "סולו וחלון בלהות".

כמו כן, השתתפה השחקנית במספר תוכניות טלוויזיה, ביניהן תוכניות ילדים כמו "אליפים", "הלב של עמליה" ו"האיגלו של טרלה". היא השתתפה גם בקלטת הילדים "מחסן השטוזים של דתיה" לצד רמי ברוך ומיכל צפיר.

הופעתה הטלוויזיונית האחרונה הייתה בטקס הדלקת המשואות בהר הרצל בערב יום העצמאות האחרון, שחל בחודש אפריל השנה. מסינגר הנחתה יחד עם השחקן נתן דטנר את פרק הדלקת המשואות בטקס.


נתן דטנר עם בעלה ובתה של רמה מסינגר. צילום: אבשלום ששוני

מסינגר הייתה ידועה גם ביכולות הווקאליות שלה. היא הופיעה בתפקידים רבים במחזות זמר, ביניהם "צלילי המוסיקה", ו"הברווזון". תחום נוסף בו עסקה היה דיבוב לעברית של סרטים מצוירים. בין תפקידיה הבולטים: הנסיכה יסמין ב"אלאדין" של דיסני, האמא של אנדי ב"צעצוע של סיפור", אמא של מומין ב"המומינים" ואמא של קלימרו בסדרה "קלימרו".